| |
|
| |
|
 |
 |
| |
|
| |
Article del bloc de bertran
|
 |
| |
Blocs copiats
dijous 29/juliol/2010 - 09:14 368 21
Segons sembla una usuària d'un altre web té dos blocs calcats als de dues usuàries de Xat.Cat. Qui ha copiat a quí?
Permeteu-me que escombri cap a casa:
- Les dates dels blocs son anteriors a Xat.Cat i a l'altre web son posteriors
- Les usuàries de Xat.Cat ja han fet altres entrades al seu bloc amb uns temes, estil, ortografia i sintaxi semblant. Però el de la usuaria que presumiblement copia que no tenen tantes semblances amb altres comentaris que ha fet.
- Son dues usuàries les copiades aquí i la mateixa usuària allà. Potser seria massa casualitat que dues usuàries d'aquí copiessin la mateixa usuària a un altre mateix web
- La usuària que presumiblement copia es contradiu dient que ha registrat els textos i que no els ha registrat i no ho pot demostrar
Doncs bé, la germana de la usuària de l'altre web ens ha escrit dient que els escrits son originals de la seva germana i ens ha demanat que esborrem els blocs d'aquí o que les usuàries posin que la font és la seva germana. Donat que de moment totes les proves apunten a que els blocs foren fets abans aquí, li he demanat que demostri el que diu o no podrem actuar en conseqüència al que ella demana. Esperem resposta.
|
 |
 |
 |
| |
|
| |
Escriu articles al teu bloc
|
 |
| |
|
| |
Comentaris sobre aquest article |
 |
 |
| |
 use |
ualaaa
Sunday, August 1st 2010, 11:23 AM
Observar, congelar, actuar. Observar que us han copiat, meditar desde la distància tot plegat i un cop paït i reflexionat, reaccionar.
És a dir: astorament i pensar que mola que et copïn. Si és per treure'n pasta ja fot més. Podríem pensar que havia d'entregar una feina que encara no havia ni començat i que tenia el cervell buit. Doncs, copio i pego.
Actuar: despotricar és el que hagués fet jo en un principi, queixar-me públicament també. Per orgull i per defensar el que ha estat un escrit fruit d'un mateix.
I per acabar: pensa que la que té el cervell ets tu i la sort que téns tu i la desgràcia que té ella. Ella sempre estarà més limitada i tu podràs arribar allà on vulguis amb més facilitat i sinó hi arribéssis més lluny que ella segur.
I ara, vaig a mirar si m'han copiat, tot i que no tindré tanta sort i hauré de pujar la meva autoestima en una altra banda. Doncs weno, tinc tot el dia!
Enfoteu-vos-en de tot, creieu-me.
|
 |
 zinc |
Jo francament
Thursday, July 29th 2010, 9:54 PM
no en faria una questió ,d´estat,la denuncia està bé,pero com en el seu moment li vaig dir a la cebe,té mes problemes qui plagia,que qui escriu i sent i definitivament,es pot esperar resposta,pero res mes.Crec que la sol.lució arribarà dins d´un temps,quant tot internet estigui un mica mes estructurat,de moment restem trankils,perque ja se sap,aqui estimem els de casa.
Una abraçada
Dolors.
|
 |
 yolandaba |
Jo tinc una pregunta...
Thursday, July 29th 2010, 4:29 PM
Donat que qualsevol publicació que fem als blogs surt a internet nomes buscant al google, no es d'esperar que qualsevol persona s'aprofiti i faci servir la totalitat o part dels textos? Jo no se com ha estat el cas, pero llegint els comentaris crec que si volem privacitat pot ser no hauriem d'escriure en un lloc on te acces gent de tota mena.
Deixo la questió aqui, per si algú em vol aclarir.. si no es obvi que una informació publicada en un mitjà com aquest on milers de persones tenen accès, es suceptible de ser plagiada. (que sigui correcte, etic o de llei, es un altre questió eh?)
Pot ser s'hauria d'evitar que el contingut que es publiqui dins del ambit del xat.cat, no sortis a la xarxa. (nomes per usuaris del xat.cat, es un sugeriment)
Salutacionsss
|
 |
|
 |
| |
Escriu el teu comentari per aquest article |
 |
 |
 |
| |
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
| |
|
|
|