|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
Article del bloc de Silfide
|
 |
|
Similar al que esta pasant aqui...es masclime?es civisme??jo me posiciono confusa..pero davant de tot....m'agrada la llibertat!
dimarts 3/maig/2011 - 04:35 1345 10
www.publico.es
|
 |
 |
 |
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
 |
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
 |
 |
|
 joan38 |
TANTA HIPOCRESIA FA FÀSTIC
Tuesday, May 3rd 2011, 8:24 AM
Entenc que notícies com aquestes puguin sorprendre avui en dia.
Però tothom té dret, alcaldes també, a decidir què es tapa i què no. Segur que els que apoien una cosa i els que apoien l´altra tenen les seves raons. Totes son respectables si estan argumentades.
Un exemple: aquí al xat, cadascú decideix quina part ensenya o deixa veure. Vull dir, què explica d´ell o quines fotos penja. Degut a això hi ha molt hipòcrita i mentider, no ens enganyem. Però evidentment també ho respectem tot i a tots, veritat? Tot val, sembla ser.
Doncs lo què ha fet aquest alcalde també val. I dir que no tothom que pensés com ell tindria el valor de fer-ho. O sigui que: COMPLIMENTI PER TUA MADRE, BRAVO SIGNORE.
I força Barça aquesta nit!!!
|
 |
|
 |
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
 |
 |
 |
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|