Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Dorian ha escrit 101 articles i te 1059 comentaris. L'últim article ha estat fet el 29/03/12

perfil de'n(na) Dorian | àlbum de fotos de'n(na) Dorian

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Dorian

Espai
 

Jo també veig Vegans

Data diumenge 4/desembre/2011 - 05:51 Icona 1373 Data 53

Cada cop més. Però no són vegans qualssevols, aquests tenen el típic tic fatxa d'enviar-te a la merda o insultar-te quan no estas d'acord amb el que diuen.

Aquests vegans empren aquest xat per a fer propaganda i s'amaguen darrera d'una pantalla, mai els veureu en una quedada, i és que de ben segur que pensen que som ben poca cosa per ells, nosaltres, menjadors de carn els donem repugnància.

En cap del seus blocs veureu una paraula amable, tot el contrari, sempre missatges per atacar el sistema, defensar els vandals i fer-nos sentir malament per com hem escollit viure.

I cada cop en veig més. Però era d'esperar, són un bona colla que no només empren aquest xat, sinó d'altres espais a internet i que es criden els uns als altres quan algú els porta la contraria.

Ja és força curios que és diguin a si mateixos activistes quan són en realitat una bona colla de fatxes amargats.

Sapigueu, vegans, vosaltres també, els nouvinguts, que un servidor no es mossegarà la llengua cada cop que defenseu els okupes, ataqueu el nostre sistema democràtic, les nostres llibertats i el nostre estil de vida.

- Dorian "el progressista" -



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
rdk

joderrr

Date Monday, December 5th 2011, 8:10 AM

Dorian, o jo soc mes tonto del q ja crec q soc, o tu massa llest.

Ja t'explicat la rao i els motius de ser de la ocupació, atra cosa es q no l'haguis legit o no la comparteixis.

Exemple 1: un tigre t'ataca a la sabana, tu com tota bestia viva faras el posible per defensar-te, (llei de vida, ocupacio, insubmissio, etc etc)

Exemple 2: un tigre esta engabiat a un circ, zoo,... tu com a tota bestia viva pots optar per portr-hi els teus nens a q vegin aquests maravellosos animals i passar-te pel forro la vida de merda q pateix aquest tigre, (especuladors, banquers, politics i altres especies), o pots no anari i deixar de fomentar aquestes practiques.

Si us pli, no em posis mitjes frases.
I sisis l'analogia val els toros son els primers en rebre el maltracte per tercers i els ciutadans tb, quan com ja te dit, han de fer front a preus especulatius per tenir allo q tota bestis viva es mereix, un cau.

I no fotis q encara no saps, de qui son propietat generalment els inmobles q s'ocupen.

Spacer

Picture
sequisoc

Benvolgut Dorian,

Date Monday, December 5th 2011, 7:38 AM

copio del teu comentari:

"Et vull dir q quan les nostres conductes afecten negativament a tercers sense el seu consentiment" (sic) by rdk
¿Com per exemple les conductes dels okupes, oi? (sic) by tu mateix

I jo afegeixo...

Com per exemple les retallades socials, oi?
Com per exemple l'especulació i el tracte als i dels bancs, no?
Com per exemple les decisions fora de programa dels polítics, oi?
Com per exemple... uf!!!

Per altra banda, dius que estàs en contra de "qualsevol tipus de violència gratuïta".
Em pots dir, si et plau, què és violència gratuïta i què no??
Tota violència surt massa cara, crec jo.
I o s'està en contra la violència o no!

Amb respecte,
sequisoc

Spacer

Picture
Dorian

AfroditA

Date Monday, December 5th 2011, 6:57 AM

No només els dels toros, sino els d'aquests pobres braus que els hi fiquen tota mena d'artefactes incendiaris a la cornamenta. Cap tradició por servir per a justificar aquestes coses.

Salut!

Spacer

Picture
AfroditaA

vaja dons

Date Monday, December 5th 2011, 6:52 AM

celebro que vegis el tema dels toros tan obvi...

Spacer

Picture
Dorian

AfroditA

Date Monday, December 5th 2011, 5:44 AM

El discurs de l'rdk és falaç. En molts blocs defensa la okupació i okupar un inmoble sempre es fa sense el consentiment del propietari. Però despres ens alliçona en moltes coses per acabar amb la frase que torno a citar aquí:

"Et vull dir q quan les nostres conductes afecten negativament a tercers sense el seu consentiment" (sic) by rdk

Afirmació en la que hi estic totalment d'acord. El comentari que fa dels toros és per reafirmar més, tocant la fibra sensible dels presents, quelcom que és obvi per si mateix.

No se si m'he fet entrendre Afrodita, espero que sí.

Salut!

Spacer

Picture
AfroditaA

.

Date Monday, December 5th 2011, 5:36 AM

entenc, disculpa el meu alarmisme, donat el fil argumental és el que havia entès i no hi veia cap altre sortida.

Spacer

Picture
Dorian

AfroditA

Date Monday, December 5th 2011, 5:28 AM

En cap cas he copiat al fragment de la cita dels toros. Estic en contra de la violéncia gratuita, del tipus que sigui i contra qui o que sigui.

El meu comentari era més generalista en el sentit de que no val emprar dos vares de medir.

Salut!

Spacer

Picture
AfroditaA

Dorian

Date Monday, December 5th 2011, 5:19 AM

en RDK diu:

"Et vull dir q quan les nostres conductes afecten negativament a tercers sense el seu consentiment, no val allo de tu fes el q vulguis pero a mi m'agrada anar als toros."

I tot seguit respons:
""Et vull dir q quan les nostres conductes afecten negativament a tercers sense el seu consentiment" (sic) by rdk

¿Com per exemple les conductes dels okupes, oi? "

Spacer

Picture
Dorian

AfroditA

Date Monday, December 5th 2011, 5:07 AM

Apreciada comanya de xat, series tant amable de dir-me on he parlat de toros en aquest bloc?

Salut!

Spacer

Picture
AfroditaA

hmm

Date Monday, December 5th 2011, 5:04 AM

a veure si ho entenc...

...estàs comparant la conducta dels okupes amb els toros?

Ho pregunto perque:
- Les conductes que afecten negativament als toros sense el seu consentiment, sòn bàsicament matar-lo fent-lo patir mentre els altres s'ho miren.

- Les conductes que afecten negativament a la butxaca del propietari de l'immoble okupat sense el seu consentiment... no l'afecten de la mateixa manera...

Si us plau explica'm que no és això el que volies dir, si-us-plau!!

Spacer

Picture
Dorian

Sil

Date Sunday, December 4th 2011, 5:45 PM

Només a les "rojilles" waupes!

Em prendré això de "fatxilla" com un compliment. ;)

Salut!

Spacer

Picture
Silfide

ni cas "faxilla"

Date Sunday, December 4th 2011, 5:44 PM

que això li dius a totes!!!

Spacer

Picture
Dorian

Sil

Date Sunday, December 4th 2011, 5:39 PM

Als vostres peus bella dama. ;)

Com sempre, gràcies per passar!

Petons!

Spacer

Picture
Silfide

aviam..

Date Sunday, December 4th 2011, 5:37 PM

amb els meus impresentables (el Peztit, i el Dorian), no sus metais..que sino us les veure-ho amb mi!!
(com m'estic divertint!!)
GRacies Dorian!
Silfide

Spacer

Picture
Dorian

Rdk

Date Sunday, December 4th 2011, 5:32 PM

"Et vull dir q quan les nostres conductes afecten negativament a tercers sense el seu consentiment" (sic) by rdk

¿Com per exemple les conductes dels okupes, oi?

Salut!

Spacer

Picture
rdk

...

Date Sunday, December 4th 2011, 5:24 PM

peztit, no crec q aixo q dius siguin afirmacions veganes, ja que aquests ens alimentem de vegetals, basicament per respecte als essers q tenen capacitats de sentir com nosaltres. Ara be si aixi fos i les plantes tb sentissin, la proporcio de patiment, i l'impacte en el medi es redueix en un 80% portant una vida vegana

Elesmera, quan a les societats esclavistes certes persones van començar a interactuar amb aquells q s'els considerava inferiors i sense drets, i els van veure com a iguals, van patir grans contradiccions de tota mena entre allo q era "legal" i assumit (esclavisme), i el seu convenciment, cosa q implicà conductes ilegals, radicals,... Com tb va passar amb aquelles primeres dones q es consideraven igual en quant a drets als homes, igual q...
Et vull dir q quan les nostres conductes afecten negativament a tercers sense el seu consentiment, no val allo de tu fes el q vulguis pero a mi m'agrada anar als toros.

Spacer

Picture
Dorian

Peztit

Date Sunday, December 4th 2011, 5:01 PM

Et recomana que busquis el perfil del company Hemingway, veuras també quin tracta ve rebre. És molt revelador que, o estas amb ells, o s'et tracten de fatxa. És molt divertit tot plegat. ;)

Salutacions omnivores!

Spacer

Picture
peixeter

puc acceptar

Date Sunday, December 4th 2011, 3:21 PM

las teves argumentacions pero no vol dir que hi estigui d'acord, diria sobretot que et perden las formes, hi no tenim per que estar d'acord, argumentan tots dos, no aplaudeixo ni t'insulto, mira de respectar si vols respecta, tu no ho veus o no vols veure i fereixes sensibilitats que no son la teva, que per ser la teva no te la veritat absoluta, nomes te la tecva veritat.

Spacer

Picture
Peztit

Alguns vegans afirmen

Date Sunday, December 4th 2011, 3:15 PM

que arbres, flors, fruits, tenen sensacions, sentiments. Que hi han Orquideas que si t'apropes massa i no els agrades es moren del disgust.

Suposso que deu ser la branca més extrema del veganisme.

Spacer

Picture
rdk

...

Date Sunday, December 4th 2011, 1:57 PM

Dorian i ha diferencies de fons entre l'urdangarin, en millet, banquers, especuladors bursaris,... i els okupes q son la consequencia d'una inexisten politica d'habitatje q interferis quan van entrar en joc tota mena d'especuladors, lladres, i demes, o el q es diu dret a la vaga, ara exercit pels de pressons q a mi tampoc es q en general em posin però q el seu dret a la vaga es sempre q es compleixin uns minims dictats per l'administració i q gairabe sempre es solapan amb els maxims, cosa q redueix el dret a la vaga a una falacia. Tb dir-te q a la model tenien un altre entrada per on podien entrar i sortir els treballadors per fer el canvi de torn i q els cops de porra nomes responien a l'afan d'intimidar als demes i de ma dura contra tot allo q s'els be a sobre.

El q no acabo d'entendre es com no hi ha una renuncia massiva per part dels antiavalots a aquesta especialitat dins els mossos.

Amb molt de respecte i admiració, sempre seu

rd killu

Spacer

Picture
sequisoc

es que és clar...

Date Sunday, December 4th 2011, 1:54 PM

rdk ;)
és que les meves, com a mínim, li han provocat mal de cap!
I se li anat una mica l'olla... I s'han afegit un munt de llumetes més... fins i tot amigues seves... amb les que després s'hi ha hagut de disculpar, perquè les ofenia a elles també.
Ja li he dit, que es cuidés...

Spacer

Picture
rdk

juas juas juas

Date Sunday, December 4th 2011, 1:09 PM

Dorian una pregunta...

Tu escuchas voces y ves luces???

Spacer

Picture
Dorian

peixeter

Date Sunday, December 4th 2011, 9:42 AM

Si mires els meus blocs i els meus comentaris a blocs dels altres veuras que hi de tot una mica. Des de entrades relacionames amb música, cinema, literatura, política, etc...

L´últim comentari, fet al bloc de la Chanda, ha sigut contra l'Urdangarin, del que acabo de llegir ara que acaben d'imputar i me n´he alegrat molt, pq s'ha fet justicia.

Però em sobta que quan hom critica a l'Urdanga i altres delinqüents de guant blanc tot són apludiments i si es critica a un okupa per atemptar contra la propietat privada o a un sindicalista que impedeix el dret al treball a un company seu s'em taxi de fatxa. Per aquí no hi passo.

I estic convençut que comparteixes el meu argument, oi?

Salut

Spacer

Picture
peixeter

pero

Date Sunday, December 4th 2011, 9:33 AM

en las teves polemiques sempre he vist un intent de impossar no de debatre, llavors no t'extranyis de algunes respostes. el teu bloc el podia haver fet qualsevol parlant de tu, llegeixte una mica potser ho entendras

Spacer

Picture
sequisoc

sí...

Date Sunday, December 4th 2011, 9:08 AM

ja l'he trobat a faltar quan buscava les teves "perles" de menyspreu
hehe..., que segueixo sense voler publicar, crec que no cal.
Però segur que l'has esborrat pel meu comentari? perquè l'he trobat a faltar just quan m'has "convidat" a buscar els teus insults i paraules de poc respecte!!!! mira tu per on... quina casualitat!!!!
Però no et preocupis... el bloc de la vegana sobre la Maruja... n'està ple... amb els comentaris del Peztit i teus... déu n'hi dó... tothom ho pot veure. També al del Potsersi... i en d'altres. Doncs què vols? Tot torna...

Spacer

Picture
Dorian

sequisoc.. Chandra

Date Sunday, December 4th 2011, 9:04 AM

Sí, m'hef fixat en el bloc d'en xandra i m'he pres el temps necessari per a contrastar la noticia. He comentat el bloc des de el meu punt de vista i m'he permes ficar una mica més de llenya al foc.

Salut!

Spacer

Picture
Dorian

sequisoc...

Date Sunday, December 4th 2011, 8:57 AM

"a pastar fang dius". Uff... Mira, ja vaig esborrar l'últim bloc pel comentari que vas fer, totalment mancat de respecte. Però aquest cop no ho faré, em servirà d'exemple de que feu certes persones quan les vostres falacies deixen de tenir efecte.

Et convido a continuar escrivint amb aquest tó, ens divertirem una mica tots plegats. ;)

Spacer

Picture
sequisoc

Per cert,

Date Sunday, December 4th 2011, 8:55 AM

no tens res a dir al bloc de la Chandra?
M'agradaria saber la teva opinió.
Salut

Spacer

Picture
sequisoc

de debò Dorian

Date Sunday, December 4th 2011, 8:53 AM

no cal que publiqui les teves intervencions a blocs recents (que potser no són teus) però en què queda evident la teva falta de respecte total a certs col·lectius i certes persones.
És cert, que de vegades no insultes directament, però ho fas encobertament i mitjançant el menyspreu i el cinisme. També en moltes ocasions omets o no censures els insults directes que fan altres companys xateros que estan d'acord amb tu. Aleshores no hi tens res a dir, no? Al contrari els has aplaudit i rigut les gràcies en força ocasions, pel que he llegit.
Per favor! Qui té una doble vara de mesurar?
apa noi, a pastar fang!
Veus, ara t'engego però no t'insulto. També et volia aclarir que quan et vaig dir fatxa, elitista, classista, xenòfob... tan sols emprava qualificatius que es desprenen de les idees que ens exposes. I és que les coses, les idees i les actituds tenen noms que les defineixen... clarament. Si no et semblen políticament correctes, pots intentar disfressar-les de "progressisme" (hahahah) de "neoliberalisme" i de totes les paraules que us heu inventat per no dir aquestes que us sonen tan malament i que són tan clares.
Apa, adéu siau...
Tinguis un bon diumenge

Spacer

Picture
Dorian

Manelg

Date Sunday, December 4th 2011, 8:22 AM

Tenim el govern que tenim, que és el que ha sortir democràticament escollir. Ningú ens l'ha imposat per la força. I si no ho fa bé, doncs a les próximes eleccions en posem un altre.

El que no és de rebut és criticar el sistema si surten aquells que no ens cauen bé i sí fer-hi si surten els nostres.

En això hi estas d'acord? oi?

Salut!

Spacer

Picture
manelg

dorian...

Date Sunday, December 4th 2011, 8:12 AM

no facis generalitzacions, sempre sempre son injustes i si és res personal contra algun usuari fes un exercici democratic e ignora.l.

i no soc persona que doni consellls però crec que exercicr autoritarisme i sectarisme es malaltis i és el que fa la dreta i ara en exces. i a catalunya i a Espanya ens goberna la dreta i als nostres governs els governan els sectaris,o no?

Spacer

Picture
Dorian

manelg

Date Sunday, December 4th 2011, 8:04 AM

Sí, en aquest xat, com en qualssevol espai de trobada, hi és benvingut tothom, però no les males formes i els insults.

T'ho torno a repetir, i en els blocs pots buscar, monts com "subnomal", "fills de puta", "xoricós", etc... dirigits a companys del xat. I no són insults meus, sinó insults sortits de les boques d'aquells que és consideren més "progressistes"

Salut!

Spacer

Picture
manelg

ufff

Date Sunday, December 4th 2011, 7:57 AM

ara ja crec q fregas exces d´egocentrisme...no no tens raó, i a aquest xat i poguem entrar tots fins i tot als que nomès els interessi parlar per parlar, alguns altres pensan sembla ser que el xat ha de ser prou independentista i pro CIU. Jo no veig el motiu del teu bloc Dorin ho sento,i cada vegada que llegeixo les teves respostes encara menys.

Spacer

Picture
Dorian

Ellesmera

Date Sunday, December 4th 2011, 7:50 AM

Coincideixo amb tu amb que empren el xat per a descarregar les seves frustacions, nomes cal veure els seus blocs. Cap de positiu i tots negatius i catastrofistes. Que trist deu ser el mon vist amb els seus ulls.

I fixa't tu que en molts casos tenen raó en el que diuen, però els perden les formes i els actes. La seva és la única veritat.

I saps lo més curios de tot? es que ens defineixen per contraposició, i com ells són les "bones persones", els que no estem amb ells "som les dolentes" i els que ataquem els seus arguments o defensem els nostres som "els fatxes".

Salut!

Spacer

Picture
Dorian

Feda

Date Sunday, December 4th 2011, 7:46 AM

Cert que ens assegut cadira per cadira i et tinc amb gran estima. Dit això t'he de dir que jo sí m'he sendit dir "fatxa" molt abans d'emprar aquest mot, i també he vist com s'insultava a d'altres companys dient-los "subnormal".

Et demano disculpes si t'hi has sentit aludida, car no anava per tu.

Mai en cap altre bloc pot dir que he emprat aquest mot, i si ho he fet és per donar de tastar la mateixa medecina que ens donen dia si dia tambè certes persones d'aquest xat.

Una forta abraçada de tot cor amiga Feda!

Salut

Spacer

Picture
Ellesmera

Ai Dorian

Date Sunday, December 4th 2011, 7:45 AM

jo també n'estic tipa dels blocs que només critiquen sense aportar canvis positius.
També em rebenten els insults i la mala educació.
També considero els okupes una colla de pocavergonyes que viuen a costa dels que penquem per pagar els impostos.
Però no els veig com a vegans sinó més aviat com una colla d'amargats que utilitzen el xat per descarregar la seva frustració.
De tota manera, he observat que tots els vegans que conec (i en conec uns quants) són radicals i poc oberts al diàleg. L'única raó vàlida és la seva i et trobaran mil i un arguments per conènce-te.
Per tant el meu sistema és ignorar-los. Si el què escriuen és interessant (per a mi) i no hi trobo faltes de respecte els hi deixo un comentari compartint l'opinió. Si el què denuncien està al meu abast per poder donar un cop de mà, l'ofereixo. En cas contrari...començo a llegir o llegeixo l'article fins el final i, bé, de tot s'aprèn una mica.

Spacer

Picture
txeic-tgn

Fatxas?...

Date Sunday, December 4th 2011, 7:41 AM

Fa dies que no entro al xat però t'he de dir que: empres aquest mot massa sovint...

Què collons et penses que ets? insultant a qualsevol dient-li "fatxa"... de feixistes ja en tenim prous...

I si tens paranoies?

I si algú t'insulta directament... o et creus insultat...resolts dient-li el nom del porc a qui sigui i en privat...

Que el Dret a la vaga (vaga de funcionaris de presons que esmentes...) està reconegut dins la prostitució (la TEVA Constitució...)

Que la senyora Ortega i cia té uns nassos molt grans... quan es negocia no es va amb tanta prepotència.

Que l'especulació amb l'habitatge hauria d'estar penat...

Que no hi ha dret que gent s'enriqueixi especulant quan n'hi ha molta que la fan fora de casa seva... i amb hipoteca/motxilla per a tota la vida... s'ha d'aprovar la "dació" d'una punyetera vegada: donar les claus i quedar-te lliure d'hipoteca i/o deutes.

Que fan el Gobierno, el Govern i Ajuntaments? ( la TEVA Constitució també diu que garantirà l'habitatge... el treball. etc...) DIU TANTES MENTIDES LA TEVA CONSTITUCIÓ... EL TEU SISTEMA DEMOCRÀTIC... una merda de sistema democràtic que no representa ni al 40% (veure vots)

Que faries tu si et trobessis en aquesta situació: et fan fora del teu habitatge?

I EL MOT "FATXA" ESPERO QUE NO L'UTILITZIS MÉS... (pot ser et defineix més a tu que qui el rep???)

Spacer

Picture
feda

el teu bloc desprèn ràbia. Per què?

Date Sunday, December 4th 2011, 7:39 AM

Dorian, jo he donat la cara, de fet em coneixes, he estat sopant i a més asseguda al teu costat i mai he insultat ningú per no combregar amb les meves idees, una altra cosa és que quan surt a la conversa jo defenso la meva posició i la defenso per que em sembla abusiu el tracte que donem als animals, la manera de criar-los, de matar-los. No m'agrada el patiment, no només dels animals, no m'agraden les guerres, no m'agraden els sistemes mal equilibrats (i no em diràs que vivim en un sistema equilibrat), no m'agraden moltes coses i l'única manera de protestar és amb el meu compromís personal, en la meva no participació en les coses que em molesten, que em semblen abusives i amb el teu escrit m'he sentit agredida, cosa que jo no he fet mai.

Spacer

Picture
Dorian

sequisoc

Date Sunday, December 4th 2011, 7:26 AM

Eis, que jo ja ho tinc tot ben reflexionat. Que per mi, per exemple, un okupa és un vàndal i un criminal, mentre que per d'altra gent és un activista i un heroi. Això sí, mentre que defensar els okupes queda xaxi i progessista defensar la propietat privada i les lleis és de dretes i fatxa. Aquesta doble vara de medir sempre m'ha intrigat. T'ho poso a manera d'exemple d'una de les tantes "perles" que trobaras en certs blocs. T'ho poso també com exemple de les respostes airades que un rep, al marge d'insults, quan defensa la posició contraria.

Et convido a buscar algun insult i falta de respecte en algun dels meus blocs, tret d'aquest, és clar, que buscava provocar emprant la mateixa tècnica. ;)

Salut!

Spacer

Picture
sequisoc

hahahahhahahah

Date Sunday, December 4th 2011, 7:20 AM

ara, m'has fet riure!!!
buuffff quina feinada... noi, que tens
jo ho deixo aquí... per impossible!
ja t'ho trobaràs

Spacer

Picture
Dorian

Vegana

Date Sunday, December 4th 2011, 7:13 AM

Doncs jo seguiré defensant un sistema on, per exemple, poguem experimentar amb els animals abans que amb les persones. Suposo que estas al cas de dos avanços molt recents que s'han fet en relació al càncer i al VIH amb animals i que ara passaran a les persones.

Vegana, que el sistema està en crisi és evident, però no és per la existència d'un grup de persones dolentes que ens volen esclavitzar i fer patir.

Mira, les crisis econòmiques són cicliques, és un fet perfectament documentat. Hi ha dos tipus de cicles, els curts i els llarg. Els llargs normalment tenen com a conseqüència un canvi de sistema.

Vegana, jo no se que tu entes per progrés, però mi mi progrés és millorar la qualitat de vida de les persones procurant respectar tot allò que ens envolta.

Salut

Spacer

Picture
sequisoc

Ep...

Date Sunday, December 4th 2011, 7:10 AM

"semblar" bona persona?
no seria millor "ser"-ho???? ;)
no val a "semblar" que respectes... el que val és "respectar" tots i tothom... no uns... i els altres no, perquè tu decideixes que no hi tenen dret. Vist el que expliques, potser tens més respecte als gossos que a algunes persones, sobretot si són veganes! (per cert, jo, tampoc sóc vegana, però és igual... podria ser-ho).
Si hi ha gent que se sent no respectada amb el que dius i com ho dius per alguna cosa deu ser, no? Reflexiona, guapo.
Petons

Spacer

Picture
Dorian

bolly

Date Sunday, December 4th 2011, 7:04 AM

Et demano disculpes si et sents ofesa, en cap cas mai he pensat que fossis aquesta mane de vegà del que parlo, car mai he vist males maneres o insults en els teus blocs.

Una abraçada!

Spacer

Picture
bollycao

que???

Date Sunday, December 4th 2011, 7:03 AM

Fins ara m'agradaven els teus blogs però francament que té a veure ser vegà, amb defensar els okupes, atacar el nostre sistema democràtic que tot sigui dit es la kaka més kaka perfecta per a que seguim sent xais dels sistema, les nostres llibertats??? i el nostre estil de vida?? francament.. jo sóc animalista activista (que això només vol dir que tinc una activitat pro els animals i no implica res més que això), menjo carn encara que poca i cada cop menys i procuro que sigui criada d'una forma respectuosa per l'animal. crec que si vols dir alguna cosa a algú ho hauries de fer sense embuts, no creus?

Spacer

Picture
Dorian

sequisoc

Date Sunday, December 4th 2011, 7:01 AM

Jo respecto que posis els enllaços que vulguis, que facis "copy & paste" i que escriguis quelcom del teu puny i lletra. Si és aquest cas m'encantarà llegir-te. Això sí, espero que em permetis que si el teu argumtn és falaç t'el desmonti, com he fet en moltes ocasions.

D'ofenes i insults me n'he fet un tip de llegir de certes persones i, en el cas que ens ocupa, de vosaltres. Si m'ho demanes d'adreçaré als blocs en qüestió. Però paraules com "fatxa," "subnormal", "fill de puta", "xoriço", dirigides a persones o colectius en concret no me les trobaras pas en els meus blocs.

Mai, en cap dels meus blocs, trobaras un atac directe a cap de les persones que m'hi han escrit. Jo puc atacar a l'argument, però mai la persona, perqué per sobre de totes les coses jo respecto que tu pensis diferent de mi.

Salut

Spacer

Picture
Vegana

Ui, Dorian...

Date Sunday, December 4th 2011, 7:00 AM

doncs amb declaracions de gent tan progressista com tu, que diu que l’estat del benestar s’acaba pq no dona per a tothom (per a ells sí), segur que veuràs incrementar el número d’okupes i gent desnonada, i de gent que pensa que aquest sistema democràtic creat a dit per Goldman Sachs no té gaire a veure amb el que decideix el poble, i que aquest estil de vida que ja no tornarà farà incrementar també el número de vegans de dieta... pq el veganisme, en dieta, és el menjar de pobre de tota la vida: llegums, cereals, fruita i verdures de temporada i locals... així que ves preparant el teu concepte de progressisme per enfrontar-te a la realitat que et/ens caurà al damunt!

I a quedades ja hi he anat quan tu no existies per aquí... Pq suposo que no és obligat anar a totes les que s’han organitzat al llarg dels gairebé 4 anys que fa que sóc aquí... o potser és progressistament obligat assistir a les que tu decideixes?

Mira, Dorian, jo seguiré atacant el “nostre” sistema democràtic (de què, de triar titelles dels mercats?), de llibertats (de què de comprar blackberrys o Mac’s?) o estil de vida (de què de consumir fins a espoliar el planeta?) que fa que criatures al tercer món (humanes i no humanes) siguin explotades per a que el puguem mantenir. I pensa que defensar un estil de vida que posa en perill la vida d’altres no seria un acte gaire progressista (tal com jo entenc el progrés, és clar, que o és ètic o només és per a uns quants).

Et sembli o no et sembli bé. Que això està obert a tothom. A qui ve a follar, a buscar la mare o el pare dels seus fills, a fer amics, a difondre, a fer-se passar la soledat, a explicar la seva vida, a passar l’estona o al que sigui.

Spacer

Picture
Dorian

Anima

Date Sunday, December 4th 2011, 6:51 AM

Jo també sóc un defensor dels animals, fins i tot n'he recollit al carrer, els he tingut a casa meva els he cuidat, i quan s'ha tractat d'alguna especia protegida, que n'hi ha a la ciutat de Bcn (ocells) he trucat a l'organisme adient a que vinguin a recollir l'animaló en qüestió.

Vivim en una època en que per defensar uns valors que són de sentit comú, en que per dir el que penses s'en posa la etiqueta de "fatxa" i "preopent" i així s'et fa callar, pq a ningú, en un grup de gent, li agrada quedar com el dolent, tots volem semblar bones persones.

Salut!

Spacer

Picture
Silfide

uis...

Date Sunday, December 4th 2011, 6:49 AM

millor no dic el que penso....
Molt bon bloc Dorian..
S

Spacer

Picture
Dorian

manelg

Date Sunday, December 4th 2011, 6:45 AM

Estic d'acord amb tu que el nostre sistema democràtic té moltes mancances, i que hi ha molts injustícies, i que el mon no és perfecte. Però tinc la ferma convicció de que les coses no es poden imporsar per la força. A mode d'exemple et faig referència al que va passar amb la vaga de funcionairs de pressons. Hi ha altres canals, potser més lents i dels quals potser no en treuras tot alló que esperes, però vivim em democràcia i hem de respectar les lleis, ens agradain o no, sino això seria can pixa.

I cert, ets lliure de decidir el teu estil de vida, amb això sempre m'hi tindras al teu costat, sempre que el teu estil no vulneri els drets dels demes.

Salut

Spacer

Picture
anima

doncs jo,

Date Sunday, December 4th 2011, 6:42 AM

tampoc no soc vegana,i tambe soc critica amb el sistema, i m´encanten els animals i respecto l'estil de vida de cadascu , i íntento lluitar per un mon millor ,i........etc, etc, etc.
Dorian, estic amb tu; siguis el que siguis a la vida, pensis el q pensis; mai , mai s´han de perdre les formes. I no es gens facil.

Per cert, amb el temps aprens que ningu es posseïdor de la Veritat i defensar.la atacan

Spacer

Picture
sequisoc

tranquil,

Date Sunday, December 4th 2011, 6:35 AM

home, tranquil... que tampoc no cal que ara anunciïs la invasió del xat...
Que només hi ha bona gent, que s'ha cansat de callar, que dóna enllaços i altres informacions que rebaten les opinions que tu i altres com tu defenseu als vostres blocs... Després, cadascú valora i tria... Tu, noi, pots estar tranquil, pots seguir triant el "teu" estil de vida, pensar i fer tot el que vulguis... sempre, és clar, que no vulneris els drets dels altres; "nosaltres" (que no sé jo però jo no estic "organitzada" aquí al xat enfront teu) la única cosa que ens passa és que no estem d'acord amb tu... i ho intentem rebatre o simplement opinar lliurement sobre el que exposes a les teves idees, o sobre la teva actitud (perquè també ho podem fer, bé que ho fas tu) i de vegades fins i tot ens sorprenem i ens indignem... però res més. De debò que no és una invasió... noi... que això de voler fotre por al cos de la gent, dimonitzar al diferent a "vosaltres" (que, per cert, esteu organitzats?) ja està massa vist. Intentar manipular així al personal em sembla ja molt baix... De debò et fem tanta por? ...per dir el que pensem? Et recordo que també has perdut el respecte en força ocasions; i ho puc entendre: ets humà, un simple mortal, com tots. O et creies superior?
Ah! i pensa... tots estem al mateix vaixell... encara que alguns es pensin que estan a dalt... i d'altres hagin e patir els seus egos.
De debò... cuida't, que et veig alterat.
Amb carinyu... Sequisoc
Els altres, maco, també podem opinar. No?

Spacer

Picture
Nico

doncs jo...

Date Sunday, December 4th 2011, 6:32 AM

pel poc que he llegit de tu endevino, i potser m'equivoco, que ets de la mena de gent que es creu per sobre dels demés, la mena de gent que es creu amb el dret de decidir el que potser i el que no. La mena de gent que decideix que els que no estan disposats a acceptar el seu poder i sotmetre's son fatxes(quina ironia!)

p.s. jo si que he coincidit amb algun/una d'aquest vegans en alguna quedada, deu ser que no ets tant omnipotent?

Salut

Spacer

Picture
manelg

doncs jo...

Date Sunday, December 4th 2011, 6:17 AM

crec poc encertat el teu bloc... no soc vega,però tb et puc dir que el nostre sistema democràtic ja esta masa ressentit,que cada vegada tinc menys llibertats i el meu estil de vida suposso qué el puc decidir jo oi?

per cert se qué ets un democrata de peus a cap però progressista,pa mi que no.


no obstant no tothom hem de pensar igual.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Dorian? Aquí son els últims articles.

 
Bullet El treball com a antídot
  Data 29/03/12 Icona 2154 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Schola Latina Universalis
  Data 16/03/12 Icona 1084 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet De l'Imperi de
  Data 14/03/12 Icona 1070 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Perles sindicals II.
  Data 13/03/12 Icona 997 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Dur cop a les guies
  Data 05/03/12 Icona 1101 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet L'Spanky i en Dorian
  Data 29/02/12 Icona 1092 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet De la Martina i els
  Data 28/02/12 Icona 1193 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu amic quadrúpede
  Data 26/02/12 Icona 1033 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Decepcionat amb CiU
  Data 24/02/12 Icona 1047 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Manifest de suport al
  Data 23/02/12 Icona 1136 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Els amargs fruits de
  Data 22/02/12 Icona 1071 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet De Wagner a McKennitt
  Data 13/02/12 Icona 957 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Xantatge sindical
  Data 09/02/12 Icona 994 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vaga a TMB i una trucada
  Data 08/02/12 Icona 1052 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet L'aterradora historia
  Data 07/02/12 Icona 1240 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Tastets de foie maridats
  Data 07/02/12 Icona 1283 Data 20 comentari/s  
Spacer
Bullet Foie amb poma. Per a
  Data 06/02/12 Icona 1287 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Oferta Laboral
  Data 03/02/12 Icona 1168 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Dels maltractaments
  Data 03/02/12 Icona 976 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Yo no pago, que soy
  Data 02/02/12 Icona 1291 Data 34 comentari/s  
Spacer
Bullet Mussols, aquests fantastics
  Data 30/01/12 Icona 1195 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet En Dorian i La Posició
  Data 27/01/12 Icona 1447 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet L'ostracisme de
  Data 27/01/12 Icona 905 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Urgent: Wagner ens crida!!!
  Data 26/01/12 Icona 1099 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet M'hi jugo l'ànima...
  Data 21/01/12 Icona 1141 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Deux allégresses
  Data 20/01/12 Icona 1207 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet PNL, Coaching i d'altres
  Data 17/01/12 Icona 1602 Data 63 comentari/s  
Spacer
Bullet Dawkins, un antiespecista
  Data 13/01/12 Icona 1092 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet De com vam anar a la
  Data 11/01/12 Icona 1039 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Orgasmes fingits
  Data 08/01/12 Icona 5495 Data 40 comentari/s  
Spacer
Bullet Per als amants de la
  Data 06/01/12 Icona 1025 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Fins que la mort ens
  Data 05/01/12 Icona 1214 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Grans Perles Sindicals
  Data 04/01/12 Icona 1057 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet La vida dels altres
  Data 03/01/12 Icona 1189 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Bon Any Nou
  Data 31/12/11 Icona 1192 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Per als amants de la
  Data 24/12/11 Icona 1343 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Propera pujada del rebut
  Data 23/12/11 Icona 1076 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Calendaris Nadalencs
  Data 23/12/11 Icona 1194 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet La Terra, un petit punt
  Data 20/12/11 Icona 973 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Un dictador menys
  Data 19/12/11 Icona 923 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet De com la dona va revolucionar
  Data 16/12/11 Icona 1088 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet D'homes, dones
  Data 15/12/11 Icona 1095 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet De le dones
  Data 13/12/11 Icona 1284 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Cadavers a les deixalleries
  Data 09/12/11 Icona 1089 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El projecte SCAR. Fotografia
  Data 05/12/11 Icona 1382 Data 25 comentari/s  
Spacer
Bullet Preferents: “Corralito”
  Data 04/12/11 Icona 1412 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Abandonar Facebook
  Data 29/11/11 Icona 1466 Data 28 comentari/s  
Spacer
Bullet De com el PP-PSOE ens
  Data 28/11/11 Icona 998 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Ravel - Pavane pour
  Data 26/11/11 Icona 980 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet L a f o r et | V i
  Data 23/11/11 Icona 1119 Data 13 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Abril

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 

Març

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer