Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Dorian ha escrit 101 articles i te 1059 comentaris. L'últim article ha estat fet el 29/03/12

perfil de'n(na) Dorian | àlbum de fotos de'n(na) Dorian

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Dorian

Espai
 

Yo no pago, que soy un jetas. ;)

Data dijous 2/febrer/2012 - 05:30 Icona 1291 Data 34

Els varem veure en acció ahir, "allibertant" les portes d'acces als metros de Madrid i Barcelona. Obviament també van aprofitar per a fer alguna que altra pintada amb les típiques proclames anticapitalistes a les que ja ens tenen acostumats.

Aquest moviment té presència a twitter i a facebook, com no podria ser d'altra manera, en concret la seva plana a facebook comença amb la següent frase, a mode de pròleg del que vindrà despres:

"Contra los recortes sociales, insurrección económica"

Sense comentaris, que el ve ve despres sí que és hilarant. Nomes un parell de joies sortides de les ments d'aquests iluminats:

"...realizaremos una serie de acciones a muy diferente nivel para todos los indignados puedan participa, EMPECEMOS !!!

1. Operación “Des-Bankado”: Esta primera acción va encaminada a no tener cuenta corriente bancaria porque si no tienes cuenta no te la pueden embargar.
1.1. Acción “Domiciliación”: Se trata de quitarle poder a los bancos y por tanto a su Estado mediante la anulación de nuestras domiciliaciones bancarias.
1.4. Acción “Bancarrota”: Una de la ventajas de declarase insolvente es que no tienes que pagar multas, es decir que puedes viajar en el metro o en autobús gratis, que te pillan sin billete pues que te pongan una multa que no tienes por que pagarla
..."

I no segueixo, que la llista de desproposits és tant llarga com la cua de l'INEM.

El mon està fotut, però si algun d'aquests caradures arrives algun dia a manar ho estaria encara més.

Salut i civisme!

. /\_/\
((@v@)
.():::()
VV-VV

Pio..pio...pio....



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Dorian

Bolly

Date Friday, February 3rd 2012, 6:48 AM

A veure, lo de posar a la presó als polítics que han gestionat malament els recúrsos públics és quelcom amb el que ja està treballant el PP. Aviat veurem una legislació al respecte.

Amb el tema dels bancs passa el mateix, els que no han fet bé la seva feina han sigut o seran absorvits pels seus competidors, aquesta ès la gràcia del lliure mercat. Qui fa malament la feina en queda fora.

Una altra cosa són les caixes, que de tots n'és coneguda la íntima relació que tenen amb els partits polítics. Tanmateix les que estan en números vermells també han caigut o acabaran fusionades amb d'altres.

El sistema actual no és pefecte, però jo encara espero que el moviment dels indignats deixi de quixar-se i faci quelcom pragmàtic, com ara constutuir-se en partit polític. Però això no passarà.

El nucli dur dels indignats, que abans era de caire més intelectual, amb un mix d'ideologies tant de dretes com d'esquerres s'ha retirat. El seu espai ha estat ocupat per "kissoflautes".

Jo no espero res dels "kissoflautes", "anarquieste", "comunistes", "antisistemes" i "indignats", només que clams en el desert, en el millors dels casos, i miseria en el pitjor.

Salut!

Spacer

Picture
bollycao

massa light

Date Friday, February 3rd 2012, 6:19 AM

Dorian, el moviment indignats és molt més que 4 arreplegats, al menys espero que ho sigui! la crisi que estem patint ens ha de fer obrir els ulls, som esclaus d'un sistema que ara ens dona una patada al cul. Jo als responsables els hi faria pagar. De moment posaria bombes a tots els bancs i faria empresonar tots els polítics, per començar clar. Lo del metro és una "mariconada".

Spacer

Picture
jazzman

em fa pensar

Date Thursday, February 2nd 2012, 6:02 PM

en els "yayoflautas". Quina gràcia!

http://www.youtube.com/watch?v=tXbz2NZW_2U

Jo no sé vosaltres, però el tema indignat ja no és exclusiu de quatre melenuts com hom, erròniament, podria pensar.
Efectivament, la llei i la norma estan creades per complir-les. De fet, la convivència és possible gràcies a elles. Per bé o per mal tenim punts de referència que ens permet participar social i democràticament, i fins aquí em mostro completament d'acord amb en Dorian.

Però... què passa quan existeix una voluntat d'utilitzar o interpretar aquesta llei, aprofitant les ambigüitats que tantes vegades s'ha fet evident, per benefici propi?
Què passa quan els grossos es compren cotxes de luxe mentre els petits sagnen?
què passa...............?

Desitjo de veritat que tots aquells que estafen i roben a l'estil del Millet i el Montull, per dir-ne uns pocs (la llista seria interminable, podríem parlar de caixes i bancs...) tinguin un càstig proporcional al greuge causat.

Perquè si no és així, serà inevitable que hom es plantegi seriosament que l'ampara i obediència de les nostres normes i lleis no són la última solució per assolir una societat justa.

Salut!

Spacer

Picture
eileen

ep!

Date Thursday, February 2nd 2012, 4:50 PM

fa tant de vent que no puc llegir! jejeje

Spacer

Picture
Ae

òstiaaaaaaaa el fakirrrrrrrrrrrrr???

Date Thursday, February 2nd 2012, 4:00 PM

eis... fabrico còctel molotov, agafo tiraxines, m'enfundo el passamuntanyes, agafo sprai de color fúcsia...i jo també vinccccccccccccccccccccc!!!!! Ei...ànima...agafa l'encenedor nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. .uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhh!!!

Spacer

Picture
anima

hahahahahahha!!!!

Date Thursday, February 2nd 2012, 3:35 PM

Ho sabia que al final vindria el FAKIR, si essss qqqq...

Però viam , no et veig a tu de voayeur mentre ell fa anar el "plomero!.Sé q ets un home inquiet i curiòs i et seria difícil fer un paper passiu en aquests menesters.

Spacer

Picture
Dorian

Anima

Date Thursday, February 2nd 2012, 3:17 PM

Dis-me lloc i hora, que un servidor i el seu amic, en Fakir, també s'apunten. Sempre darrera teu, jo nomes et miraré el culete..... però en Fakir... ais en Fakir.... tu ja saps que farà oi?? jajajaja.

Salut!

Spacer

Picture
anima

UFFFFFFF

Date Thursday, February 2nd 2012, 2:48 PM

Ospes tú, com està el pati... .
Estic molt indignada, però molt!!!! o sigui q ara mateix vaig per l'esprai, els pantalons aquells q ensenyo mig cul, la gorra de "la Caixa", una braga negra (la del coll, ehh), unes quantes pedres a la butxaca i apa!!!! cap al carrer s'ha dit.

I Dori, si et veig , no te conosco bacalao,q lo sepas.....

Muakisss!!!

Spacer

Picture
marilis

jo com Dorian

Date Thursday, February 2nd 2012, 2:21 PM

jo com Dorian "mai he tallat carrers, he fet pintades ni he trencat vidres" de fet he estat sempre molt correcta, he votat quan he volgut, i m'he manifestat quan ho he considerat necessari. Per això, per qué hem trobo on estic?
Ara tinc ganes de fer tot el contrari!
Pot ser , ensenyant les dents , hem tindrien mes en compte.

Spacer

Picture
txeic-tgn

UN INDIGNAT MÉS...

Date Thursday, February 2nd 2012, 1:46 PM

A mi m'indignen més els polítics que s'emplenen les butxaques i quan han de posar els collons damunt la taula diuen que està molt freda... (la taula no la tita...). Ells sempre van calents quan hi ha gent que la foten fora de casa... i a més s'han de carregar una motxilla amb la hipoteca NO PAGADA... i obvien fer la dació. A què esperen a posar-ho per Llei?

M'indigna la gent que mira cap a un altre costat quan veu que ens estafen cada vegada que votem: pregonen, prometen, treballen 15 dies de campanya i després: SE N'ENFOTEN DE NALTROS.

REALMENT EL QUE HAURIEN DE FER ÉS ANAR AL PARLAMENT I CALAR FOC: no serveix per a res!

I parlo del Parlament perquè ja fa massa temps que no crec amb els de l'oest... ens trepitgen, ens insulten, s'ens pixen a la cara i diuen que plou... quan sento la paraula espanyol m'entra Gomitera amb G. Ara els hi dona per fer Lleis, anar perdent temps i temps, de l'avortament... de l'educació -vinga i vinga a canviar-la quan entra l'imbècil de torn-, etc... i RES CONTRA ELS BANQUERS.

Un indignat amb feina... (rara avis!)

Spacer

Picture
eileen

més que crim

Date Thursday, February 2nd 2012, 1:01 PM

en el cas dels estafadors més aviat parlaria de delicte, però tant hi fa. Igualement voldria fer-te una pregunta potser un xic maniquea:

Qui consideres que és menys respectable?
A) Un "indignat"
B) Un estafador milionari

Spacer

Picture
Ae

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Date Thursday, February 2nd 2012, 12:49 PM

que jo en cap moment he dit que NO votés...he dit que no en voto cap dels que manen!!!! Aisssssss...i aquí acabo!!!!!

Spacer

Picture
Dorian

eileen

Date Thursday, February 2nd 2012, 12:35 PM

Això és evident. Qui comet un crim, del tipus que sigui, demostra una total falta de respecte pels altres. Com també és evident que el respecte en vers els altres no te res a veure amb si ets educat o no.

A mode d'exemple, quan Alemanya va ser derrotada en la Primera Guerra Mundial, la capitulació d'aquest país va ser signada en un vagó de tren. França va guardar aquest vagó en memòria d'aquesta guerra, com un element sens dubte històric. El 22 de Juny de 1940 quan Alemanya en la Segona Guerra Mundial va conquistar França, va ser aquesta qui va signar la seva capitulació enfront dels alemanys en aquest vagó, que la pròpia França conservava.

Amb aquest acte indigne de venjança, ideat pel mateix Hitler, es va humiliar a França. Imagino que en el moment de firmar la rendició tot eren bones maneres i el tracte va ser exquisit en les formes. Però el detall del vagó, precissament del Orient Express, era un missatge en si mateix.

Espero que no pensis que vaig confos, sino tot el contrari. ;)

Spacer

Picture
eileen

vaja

Date Thursday, February 2nd 2012, 12:23 PM

aquí s'estan destapant força coses com el que has dit sobre el respecte i estima que no m'esperava... però en fi, això serà un altre dia...

M'atreviria a dir que que hi ha quelcom que et confon: ser tractat amb educació no té massa a veure que el respecte. Prefereixo que algú no em digui els bons dies abans que no em robi la cartera, o tu si?

En altres paraules, aquell qui fa prevaricació o fa una estafa, no està tenint respecte pels altres, per molta educació que tingui. (Tant ara com, d'aquí a 20 anys...)

Spacer

Picture
zinc

Eileen,Aeeeeee

Date Thursday, February 2nd 2012, 12:17 PM

Que no ho sabeu?als blogs d´en Dorian és té de dir sempre sempre que té raó.

petons
Dolors.

Spacer

Picture
Dorian

Eileen

Date Thursday, February 2nd 2012, 11:42 AM

La dignitat de les persones té més a veure amb ser tractat amb respecte que no pas fer el be, la educació, l'estatus o l'estimar als altres. També és la forma en que un mateix es tracta.

Creus que és molt digne una persona que poguent pagar un bitllet de metro es cola darrera una altra persona o salta per sobre la barrera?

D'aquests "listillos" de vegades fins i tot has d'escoltar expressions com "És que si pagues ets tonto".

Tanmateix et proposo una cosa, t'imprimeixes els teus comentaris sobre la dignita i les mentalitats medievals, ho poses en un sobre i l'obres d'aquí 20 anys. Despres m'ho expliques. ;)

Salut!

Spacer

Picture
eileen

Des de ben petita havia pensat,

Date Thursday, February 2nd 2012, 11:14 AM

i encara penso, que la dignitat de les persones passa més per estimar els altres, per voler fer el bé, per millorar les coses, abans de la roba, educació o l'estatus social que tinguin. Però es veu que hi ha qui no pensa igual.

Coses que passen oi?

Spacer

Picture
eileen

Date Thursday, February 2nd 2012, 11:12 AM

més que amoïnada, primer era sorpresa, després sentia sospita, i després de tenir-ho clar, he passat d'un brevíssim pas per l'empipament al més profund desencís possible.

Em sento com dins d'una taca d'oli, empastifada i enganxifosa en veure que encara avui dia ens envolta una mentalitat classista i retrògrada, més pròpia de l'edat mitjana i que, sincerament, pensava havíem superat feia segles.

Spacer

Picture
Dorian

Purpu

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:30 AM

Has donat en el clau: votar i militar en un partir, o fer-ne un de nou. Però entenc que lo segon requereix molt més esforç que no sortir de tant en tant al carrer.

Al final, com tot, és un tema d'esforç i d'implicació. Que en democràcia tot és possible. El que no pot ser és impossar per la força els criteris propis.

Spacer

Picture
purpurinaa

Pero Ae ,

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:27 AM

Molta de la gent que critica als polítics, no va mai a votar ...
Crec que es el primer que s'ha de fer . I si no t'agrada el que hi ha... implicat i apuntat a un partit per començar a canviar coses "des de dintre" , o creant-ne un de nou . Quan no es podia votar , era un tema. Ara el que menys serveix es la desídia.
Jo entenc que la situació es decebedora, però no votar no es una solució tampoc...I menys quan falta el vot de gent intel·ligent i responsable

Spacer

Picture
Dorian

eileen

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:15 AM

M'alegro d'haver-te ajudat a donar resposta a la teva pregunta, que pel que veig et tenia ben amoïnat. ;)

Salut!

Spacer

Picture
Dorian

Pez

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:13 AM

Aquest "libertadors" van estar de sort que jo no era allí, que et ben asseguro que m'en vaig al Corte Ingles, em compro un cutter, torno al Metro i tallo les cintes aïllants per a deixar les portes com havien d'estar. I et ben asseguro que ho hagués fet. ;)

Spacer

Picture
eileen

bé ja m'has respost

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:11 AM

- Aquests tres que fan estafes milionàries per tu son uns "senyors"
- Els que no volen pagar el metro per tu son uns "jetas"

No cal que en fem cap bloc més, ja m'ha quedat molt clar per on va la teva escala de valors.

Apa, salut!

Spacer

Picture
Dorian

Ae

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:10 AM

Ningú ens donarà feina per molt que sortim al carrer, les coses no funcionen així. Hi ha la feina que hi ha i no es poden crear llocs de forma arificial. Bé, si que es pot, a Cuba i a Corea del Nord així ho fan, i mira com els va.

A la época dels nostres avis o dels nostres pares, quantes persones no van marxar del pais per a buscar la feina fora? Avui en dia hi ha molts persones que estan emigran.

Potser enlloc d'estar-nos asseguts plorant caldrà que ens busquem la vida fora d'aquests pais, que tal com pinta estarà perdut durant molt de temps.

No podem canviar la realitat per la força, que és molt terca, però sí que ens podem intentar adaptar.

Salut

Spacer

Picture
Peztit

No m'ho crec

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:09 AM

Dorian, no em crec que en el teu cor anarco-comunstoide, no hi alberguis un xic de simpatia per aquests "llibertadors".

;)

Spacer

Picture
Dorian

Purpurina

Date Thursday, February 2nd 2012, 10:02 AM

A mi també em té procupat el tema de l'incivisme i la mala educació social. Jo ja m'he hagut d'encarar amb un parell de grupets de grafiteros (dels cutres que nomes embruten les façanes amb la seva firma), un parell de lladres del metro i algún que altre d'aquests que es colen al derrera teu un poc piques el billet del metro.

Quan els cridres l'atenció t'insulten i et diuen de tot, de vegades fins i tot es posen violents, però si aguantes al tipus al final paren de fer el que feien.

El seu argument sempre és el següent "I tu qui ets per dir-me el que puc i no puc fer?" i la resposta ben senzilla: no respondre i continuar donar la vara fins que es cansin o els facis passar vergonya. ;)

Salut!

Spacer

Picture
Dorian

Eileen

Date Thursday, February 2nd 2012, 9:57 AM

Per a entreveure la meva escala de valors et convido a llegir els meus blocs, Hi trobaras una linea molt coherent i ben argumentada.

En relació als Srs. Urdangarín, Millet i en Montull, dir-te, com tu ja saps, que s'els aplicarà la condemna oportuna en cas de trobar-los culpables dels càrrecs que s'els imputen, que tot apunta que així serà.

I si vols que establim un debat sobre aquests senyors doncs et convido a fer un bloc.

Spacer

Picture
Ae

coi...

Date Thursday, February 2nd 2012, 9:55 AM

jo me'ls menjo tots aquests polítics i resulta que fa temps que no en voto cap!!! Res...un afer de mal arreglar...que jo almenys no en tinc la solució...per tant...no hi penso perdre el temps...i el Mas i el Rajoy ja diran!!! ( i nosaltres a claudicar...o no...)

Spacer

Picture
purpurinaa

Doncs jo estic d'acord

Date Thursday, February 2nd 2012, 9:36 AM

totalment amb tu, Dorian
I curiosament ...hem coincidit també a les mateixes manis...( pot ser som animes bessones i no ho sabem ;) ...)
Penso que fa molt de fàstic els polítics corruptes, però d'això en tenim gran part de culpa nosaltres, que som qui els hem votat , i a vegades, els tornem a votar . La mala educació social es com el fenòmen Mourihno : te molts de seguidors. I si no es posen les coses clares, cada vegada en tindràn mes. A mi no m'agrada pas totes aquestes coses que , encertadament dius que passen , Ae , però amb incivisme i jeta no crec que s'arregli res. I em preocupa que hi ha qui pensa que si, que per aquest camí s'arreglarà algo ...

Spacer

Picture
eileen

a veure si m'explico

Date Thursday, February 2nd 2012, 9:10 AM

tu qui creus que destrueix més la societat, un perroflauta que fa una pintada al carrer, o aquell qui fa prevaricació o una estafa milionària?

ho pregunto per mirar d'entreveure la teva escala de valors...

Spacer

Picture
eileen

Dorian, i jo pregunto

Date Thursday, February 2nd 2012, 8:59 AM

tu creus que l'Urdangarín, Millet i en Montull son uns jetes? En cas que ho afirmis, creus que ho son més o menys que els que es colen al metro?

Spacer

Picture
Ae

Dorian síiiiiiiiiiiiii...

Date Thursday, February 2nd 2012, 8:25 AM

clar que sí...però els polítics que ens roben...també ens falten al respecte, potser no embruten, ni trenquen vidres...però collons!!!!
Jo sempre aposto pel civisme i el respecte...però ara ja s'ha perdut el respecte i el civisme quan la gent veu que no pot accedir a una puta feina...i que "els de dalt" segueixen enfotent-se "dels de baix"...estic completament d'acord amb tu que les formes no són les adequades!!!!
Això està més que clar i és indiscutible...però que s'han de queixar també està clar...llavors com ho han de fer si no se'ls escolta ningú pq al cap i a la fi no són ningú (pels "de dalt")?
Aisssss...difícil eh...

Spacer

Picture
Dorian

Ae

Date Thursday, February 2nd 2012, 8:00 AM

Ais guapa, jo veig moltes coses que m'emprenyen, la nostra societat té moltes mancances i hi ha moltes injustícies. Jo he sortit a manifestar-me per coses que jo considerava importants, des de la mani contra ETA per al segrest del Miguel Angel Blanco, fins a la mani de rebutja a la sentència contra l'estatut.

Però mai he tallat carrers, he fet pintades, he trencat vidres dels aparadors, etc...

Amb això et vull dir que tothom té dret a queixar-se però respectant als altres, no trobes?

Salut!

Spacer

Picture
Ae

no és lícit...

Date Thursday, February 2nd 2012, 7:48 AM

potser no...no és legal...tampoc...però Dorian...no t'han agafat ganes de fer alguna cosa d'aquestes veient com van les coses en el món??? Polítics lladres que queden impunes...alts càrrecs i dirigents que ens foten el pèl (això rai que ens pot tornar a créixer!!!) i els diners i es queden tan amples...algun dia m'agradaria tenir "jeta" i "morro" però jo un dia no vaig posar tiquet a una zona blava i em va arribar una multa de 15 euros que vaig pagar religiosament!!!
I si a sobre són joves i no troben cap mena de feina...doncs com a mesura de pressió pq ALGÚ faci alguna cosa...trobo...que tenen el seu dret a queixar-se...que collons!!!!
Ai...mira com neva...al meu poble...això sí que és bonic!!!

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Dorian? Aquí son els últims articles.

 
Bullet El treball com a antídot
  Data 29/03/12 Icona 2153 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Schola Latina Universalis
  Data 16/03/12 Icona 1084 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet De l'Imperi de
  Data 14/03/12 Icona 1070 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Perles sindicals II.
  Data 13/03/12 Icona 997 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Dur cop a les guies
  Data 05/03/12 Icona 1100 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet L'Spanky i en Dorian
  Data 29/02/12 Icona 1092 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet De la Martina i els
  Data 28/02/12 Icona 1193 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu amic quadrúpede
  Data 26/02/12 Icona 1032 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Decepcionat amb CiU
  Data 24/02/12 Icona 1047 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Manifest de suport al
  Data 23/02/12 Icona 1136 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Els amargs fruits de
  Data 22/02/12 Icona 1071 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet De Wagner a McKennitt
  Data 13/02/12 Icona 957 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Xantatge sindical
  Data 09/02/12 Icona 994 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vaga a TMB i una trucada
  Data 08/02/12 Icona 1051 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet L'aterradora historia
  Data 07/02/12 Icona 1239 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Tastets de foie maridats
  Data 07/02/12 Icona 1283 Data 20 comentari/s  
Spacer
Bullet Foie amb poma. Per a
  Data 06/02/12 Icona 1287 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Oferta Laboral
  Data 03/02/12 Icona 1167 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Dels maltractaments
  Data 03/02/12 Icona 975 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Mussols, aquests fantastics
  Data 30/01/12 Icona 1195 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet En Dorian i La Posició
  Data 27/01/12 Icona 1446 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet L'ostracisme de
  Data 27/01/12 Icona 904 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Urgent: Wagner ens crida!!!
  Data 26/01/12 Icona 1099 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet M'hi jugo l'ànima...
  Data 21/01/12 Icona 1141 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Deux allégresses
  Data 20/01/12 Icona 1207 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet PNL, Coaching i d'altres
  Data 17/01/12 Icona 1601 Data 63 comentari/s  
Spacer
Bullet Dawkins, un antiespecista
  Data 13/01/12 Icona 1091 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet De com vam anar a la
  Data 11/01/12 Icona 1038 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Orgasmes fingits
  Data 08/01/12 Icona 5495 Data 40 comentari/s  
Spacer
Bullet Per als amants de la
  Data 06/01/12 Icona 1025 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Fins que la mort ens
  Data 05/01/12 Icona 1214 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Grans Perles Sindicals
  Data 04/01/12 Icona 1056 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet La vida dels altres
  Data 03/01/12 Icona 1189 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Bon Any Nou
  Data 31/12/11 Icona 1192 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Per als amants de la
  Data 24/12/11 Icona 1343 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Propera pujada del rebut
  Data 23/12/11 Icona 1076 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Calendaris Nadalencs
  Data 23/12/11 Icona 1194 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet La Terra, un petit punt
  Data 20/12/11 Icona 973 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Un dictador menys
  Data 19/12/11 Icona 922 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet De com la dona va revolucionar
  Data 16/12/11 Icona 1087 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet D'homes, dones
  Data 15/12/11 Icona 1095 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet De le dones
  Data 13/12/11 Icona 1283 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Cadavers a les deixalleries
  Data 09/12/11 Icona 1089 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El projecte SCAR. Fotografia
  Data 05/12/11 Icona 1382 Data 25 comentari/s  
Spacer
Bullet Preferents: “Corralito”
  Data 04/12/11 Icona 1411 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo també veig Vegans
  Data 04/12/11 Icona 1372 Data 53 comentari/s  
Spacer
Bullet Abandonar Facebook
  Data 29/11/11 Icona 1466 Data 28 comentari/s  
Spacer
Bullet De com el PP-PSOE ens
  Data 28/11/11 Icona 998 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Ravel - Pavane pour
  Data 26/11/11 Icona 978 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet L a f o r et | V i
  Data 23/11/11 Icona 1119 Data 13 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Abril

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 

Març

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer