|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
Article del bloc de Eithne
|
 |
|
eljoc.com
divendres 27/juliol/2012 - 08:22 1209 8
mai no hagués imaginat veure les meues alumnes de 12 i 13 anys entusiasmades per què una professora de la facultat els firmara un llibre. però el mes de juny passat ho vaig veure. cinc alumnes de primer de l'eso, el pijor curs de tots, on no agrada llegir, ni les ciències, ni res que no siga anar de festa, obligaren dues mares a acompanyar-les a una llibreria de la capi on gemma lluch presentava un llibre sobre la lectura als centres. només va acabar la presentació abordarem la pobra gemma que va tindre més que paciència amb nosaltres. i és que "eljoc.com" és la primera novel·la que s'han llegit a l'escola que ha tingut la majoria enganxada fins les tantes de la matinada per veure què passa amb els protagonistes, i a sigut també la novel·la que m'ha fet veure que les recomanades per a 12 anys són en realitat per a 10, i que als de 12 els avorreixen terriblement.
de què tracta? bé, només és un joc, o, per ser més precisos, un ciberjoc. però quins són els límits entre el joc i la vida és el que no quedarà gens clar. cuàntes vegades quan estem passant un moment amarg (per la raó que siga) busquem alguna cosa on refugiar-nos, veritat? i busquem gent que ens ajude. doncs la protagonista d'aquesta història també ho fa i troba refugi jugant amb un noi. quin tipus de joc? un molt perillós. i al final ens fa preguntar-nos, són el joc i la vida la mateixa cosa? el joc forma part de la vida, o és més bé la vida la que forma part del joc? potser la vida, en lloc de somni és joc, i en lloc de somiar mentre vivim, només juguem. juguem a què som adults quan en realitat no som més que nens umflats per l'edat, juguem a què som educats i saludem gent que ens agradaria no haver conegut...
|
 |
 |
 |
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
 |
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
 |
 |
|
|
 |
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
 |
 |
 |
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|