Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

cetic ha escrit 261 articles i te 2984 comentaris. L'últim article ha estat fet el 13/02/12

perfil de'n(na) cetic | àlbum de fotos de'n(na) cetic

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de cetic

Espai
 

ensenyament, quin esnenyament?

Data dimecres 12/novembre/2008 - 04:03 Icona 566 Data 27

Jo faria vaga pq la meitad del que aprenem a escola es una imbecilitat. Perque es absurd que durant gairabe 15 anys et passis el dia tancat entre quatre parets engulint informació a ritmes frenetics. I amb probes constants sobre els teus coneixements i aptituds.

Ningu no t'expilca res per viure. Nomes informació logica i academica, educació diuen? Si si ja ser que els principals educadors som el pares, i aixi crec que ha de ser. Pero que no li diguin educació a un procés pseudoelitista per la creacio de robotets amb el cervell apunt de explotar i una infancia perduda asseguts a una cadira......Aixo no es educar això es torturar....



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Markus7

Moltes tonteries...

Date Thursday, November 13th 2008, 2:55 PM

Ami el que mes em fot es aver de fermu a casa... una merdaaaa fem-ho a clase, o es k no hay tiempo. tus cojones. val mes una hora concentrat aprenent algo k 5h concentrat obligat sense enterarte de mes! kin coñaz! i els examens no serveixen mes per mesurar si saps contestar 4 preguntes xDD.

Spacer

Picture
Sofia

L'ensenyament avui dia d q serveix?

Date Thursday, November 13th 2008, 2:57 AM

Hola cetic!

Sóc professora de cicles formatius de grau superior, i tot i així, et donc tota la raó.

No sé que es pretén ensenyar als nens actualment. No tenen llibertat de pensar, d'actuar, de ser ells mateixos.

Al final surten uns adolescents dèspotes, robòtics, com tu bé dius, que no pensen per ells mateixos, que no saben el que han de fer, que es deixen portar per les tendències més absurdes, uns innútils, en general. Però vàlids per una societat que només busca això.

Spacer

Picture
marina33

habere educar com senten

Date Wednesday, November 12th 2008, 3:38 PM

i vist pels meus ulls, en un parc arribem em la canalla ,í de sobte s´acosta
un dimoniet i plas li fum una plantofada em un nen dels nostres la mare si acosta i li diu escolta i ara a que be aixo no ten ensenyat que no has de pagar, el nen li fa una ganyota i marxa correns ens girem i de sobte plas
un altre plantufada, la mare emprenyada se costa a la mare del dimoniet i li diu escolta controla el teu fill que va repartint plantufades sense toc ni so,
sabeu que va contestar la mare, es que el teu fill li a pres la pilota el meu
la mare va flipar i deia jo alucino jo ensenyo el meu fill qe els jocs es compartixen, i aquesta li ensenya a fotre osties fins on em arribat!!!

Spacer

Picture
cetic

i tant serralenc

Date Wednesday, November 12th 2008, 1:59 PM

es genial discutir amb vosaltres!!!
de tant en tant ens enganxem pero no es res dolent crec jo...
merci a tots per fer-nos remenar la neurona un ratillo!

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Wednesday, November 12th 2008, 1:53 PM

doncs mira, estic d'acort amb el Cetic, educació general però també educació a la vida i a ser persona

Spacer

Picture
sarralenc

cetic, ens has despertat a tots!

Date Wednesday, November 12th 2008, 1:16 PM

Has expressat el teu pensament amb força
i crec que molt sincerament.
La reacció ha sigut.......bé ja ho veus.
QUALIFICACIÓ: 10/10
El que diu cat-woman és el que crec jo també.
Tots dos (i els altres també) heu dit grans veritats.
El que passa és que les circumstancies en que ha
viscut o un o l'altre són diferentes i ens han afectat també
diferent. En lo personal, i potser per propia experiencia
(crec que vaig anar a col-legis que em van ajudar i agradar)
em trobo molt aprop d'en Persi, un 99%. Això no treu que
en cetic diu coses que són certes.
Cetic, has de pensar també,
que no tothom ha tingut les teues experiencies, i per tant
no veiem les coses igual que tu; però sí les podem
entendre; el mateix em pasa amb Vegana.
Au que tots ens respectem, i molts ens estimem.
Una abraçada i aVIURE!

Spacer

Picture
Vegana

S'ofereix Vegana en adopció

Date Wednesday, November 12th 2008, 12:13 PM

o acollida temporal...

Ui, estic d'acord amb el Campbell... però si continuo estan d'acord amb tothom pararé boja!!!! Que m'està passant!!!

Nem a vore... massa alta??? però esto que és!!!! Mai no s'és massa alta!!!
M'acaba d'escriure el Polski... ja ha arribat... ui la que està a punt de liar-se!!! (ei, ell t'explicarà millor això de la família i tal... ell diu que hi ha gent que té hemorroides i que ell té família) jajaja...
:P

Spacer

Picture
campbell

això de les families...

Date Wednesday, November 12th 2008, 11:30 AM

Qué voleu que us digui? Ja pots representar el model de familia que vulguis, que si no estàs preparat... Aquí es tracta de que no tothom està capacitat per ser pare o mare, ja no parlo culturalment, sino psicològica i fisiològica. Hi ha individuus que no haurien de tenir el dret de crear progènie... però tampoc volia dir això, ara!
El que volia dir, és que tant li fa la intencionalitat o la voluntat amb la qual vulguis fer crèixer els fills: L'èsser humà és imperfecta per naturalesa. I un dels errors més comuns és desviar el camí del que es fa del que a un li agradaria fer.

Collons, no m'entenc ni jo, gairebè...

Spacer

Picture
cetic

havam

Date Wednesday, November 12th 2008, 11:26 AM

a barallar-vos al vostre bloc que a mi no m'agrada discutir :P

Jo nomes un petit apunt i podeu continuar amb les vostres carinyoses discusions. PERO CONYO QUE EN ESTE MUNDO HAY DE TODO Y QUE NO EXISTE UN PENSAMIENTO UNICO DE COMO EDUCAR, i clar l'escola i el sistema forma cloncetes....

acies per aquet petit espai podeu continuar apadrinant-vos i adoptant-vos

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Carinyet

Date Wednesday, November 12th 2008, 11:19 AM

Tu has sortit perfecte, una mica massa alta, potser. Fins i tot no em faria res que fossis filla meva (apa!) Ara una miqueta micona demagoga...

Colta, jo sóc de la part baixa del Raval , altrament dit barri xino, o sigui que he vist de tot i més. Però fins i tot allí la gran majoria de famílies eren normals, la majoria dels homes no s'emborratxaven i la majoria germanes no se suicidaven, com la majoria de mascles no peguem a les nostres dones etc...Una cosa és "El cor de la ciutat" (o la que sigui, que jo no en miro cap) i una altra cosa la vida real...

La vida real sol ser mediocre i per això no es una tele-novela.

Colta, tenim una de les tasses de natalitat més baixes del món i, per exemple, al meu despatx l'unic mascle que tinc fills sóc jo. Naturalment que tenir fills no és cap obligació i naturalment que si els tens n'has de ser responsable.

Per cert, suposo que no t'atreviràs a no presentar-me el Polski quan sigui entre nosaltres...No t'ho perdonaria mai.

Spacer

Picture
Vegana

Amadooooo mioooooo

Date Wednesday, November 12th 2008, 11:05 AM

Demagoga!!! Tu no entres mai a un bar!!!??? jajaja. Si és un esport nacional des que obren fins que tanquen!!! de politoxicomans, addictes i dependents o me'ls he trobat tots jo, o n'hi ha uns quants... Vale, accepto que no conec tantes families amb suicidats com amb addiccions diverses per oblidar que són vius... i que els punks es passen un poble... però a mi em van servir per situar-me al món!!!

El problema és que la gent es pensa que S'HA de reproduïr. I t'has de VOLER reproduïr. Que no és el mateix. A partir d'aquí: a treballar per les criatures i a no abandonar-les a la seva olla o davant la tele, pq es faran mal.

Mira, jo he tingut un pare i una mare que ho han fet tan be com han sabut... i ja has vist el resultat!!!!

Osti, ara sembles el Polski: gran amant de l'aigua... no sí al final us presentaré i formareu una preciosa família!!!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana, carinyet

Date Wednesday, November 12th 2008, 10:40 AM

No me siguis demagoga. Quin tant per cent hi ha de pares borratxos? I de germanes suïcides? I de famílies amb pares borratos i germanes suicides?

El problema no són aquests, el problema són els que passen de tot i pensen que portant la canalla a l'escola i tenint-los davant la tele ja n'hi ha prou.

Sí, hi ha molts models de família. Però són tots iguals de vàlids? Si hi ha fills jo crec que no. Una vegada em deien: escolta millor que les criatures estiguin adoptades per una parella d'homosexuals que no pas que s'estiguin a un orfanat. I jo hi estic d'acord. Però millor que tinguin pare i mare que no dos pares o dues mares. I després et diuen; millor un martrimoni homosexual que no pas un matrimoni heterosexual que s'oddii. I jo dic, si, però en el cas que els dos s'estimin -que els homosexuals suposo que també es poden odiar-, millor un pare i una mare, crec.

I és que hi ha coses que són tan reaccionàries com l'aigua. Per moltes voltes que li donis, no hi ha cap ´beguda més saludable. Una altra cosa és el seu sabor...

Spacer

Picture
cetic

para gustos colores

Date Wednesday, November 12th 2008, 10:39 AM

Si persi la familia ben estructurada esta molt be pero com es una miniminoria hi ha que fer alguna cosa amb el que tenim. Ja m'agradaria haver tingut una familia estructurada, o no no se pq no ho he porbat mai pero sempre m'ha fet gracia i mira per on que ni la que creo jo es aixi. Es a dir que peus a terra i que fotem ara amb el pastel social.

Ummm la cat entre el persi i jo....????? Menos erotic tot el que vulguis:P

Auuu adeu companys de discussio!!!

Spacer

Picture
cat_woman

TIEMPOOOOOOOO MUERTO!!!!!!!!

Date Wednesday, November 12th 2008, 10:20 AM

Cetic i Persi!!!!!!!!!Heu aconsseguit una cosa increibleeeeeeee
OS DONO LA RAO ALS DOS AL 50%.
Tots dos dieu coses que són gran veritats,però la meva opinió (sempre humilde) és que varia molt el món on has viscut,l´entorn passat,l´entorn pressent,els valors de tots.
No és fàcil res avui dia,i molt menys educar als fills.Sempre existirà una lluita PARES-MESTRES.Els típics pares que els hi donen les culpes de tot als mestres (PER MI NO LA TENEN PAS) i els mestres que ens donen la culpa als pares (TAMPOC LA TENIM).
Simplement intentem educar als fill com ho trobem més correcte,ni més ni menys,lluitant contra la societat egoïsta,capitalista i poc humana.
Jo faig el que puc amb els meus i que surtim com surtim,no puc fer més.
Uissssssss no em crec al mitg dels dos.Ara tindre malsons.
Apa me´n vaig a estudiar una mica que ma filla estudia ciències naturals amb anglès i ho tinc una mica rovellat.

Spacer

Picture
Vegana

La familia? Bien, gracias

Date Wednesday, November 12th 2008, 10:16 AM

Mi padre se ha vuelto a emborrachar
Mi hermana se acaba de suicidar
El abuelo se ha vuelto a mear...
(no és meu, eh? és d'un grup punk, jaja, i tampoc no és ben be la meva família, jajaja)
Mira Persi, suposo que de famílies que tinguin un pensament clar de com ser-ne i educar les criatures... no en són la majoria... i de models de família en societats com la nostra, n'hi ha molts i no són exactament com el que tu exposes.
Tinc una colega treballadora social a l'Eixample de barna i fliparies de les escenes que es troba...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Que carca queda parlar de famílies com

Date Wednesday, November 12th 2008, 8:25 AM

Ara que tot s'hi val en aquest àmbit, algú em dirà que semblo la Pallin. M'és igual. Sense uns pares que transmetin uns valors de treball, sacrifici, solidaritat, amor i esperit crític no hi ha res a fer. Ens calen pares que facin de pares. I mares que facin de mares. Ja sé que això potser semblarà un gran pecat a segons qui però jo sóc dels que continuo creient que un pare i una mare no són el mateix, ves. I pares i mares que s'entenguin i sàpiguin on porten la barca de la família. Jo no sé si hi ha un caos o no hi ha un caos, m' és igual. Cada família ha de solucionar el seu problema. I a partir d'aquí -de tenir una família ben estructurada- ja participarà en la construcció d'una millor vida social. Ara bé, pensar que es pot millorar la societat sense millorar les famílies jo crec que es com voler construir una casa per la teulada

Spacer

Picture
cetic

laa familiaaaa

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:56 AM

no se jo com no se que es una familia com cal. No se en jo miro al meu voltant i nomes veig un caos disfrassat de netedat politicament correcte. Per aixo pensu que mes val mirar el que realment hi ha i mirar de fer el que es pot pero no fent veure que les coses no son com son. Si estan posant guarderies a le fabriques!!!! com es menja aixo. Aprenda productividad en pañales? El mon no es com a les series de la tele......Pero si, tot va a parar al mateix la nostre valua com a persones....aixo es el que compte. Al cap i a la fi la resta es palla

Spacer

Picture
TomasM-Porta

La formació de la família

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:49 AM

es el quid de la qüestió. Però per a que una família sigui com cal no li cal un títol universitari sinó sentit comú, capacitat de sacrifici i lucidesa. Tots coneixem persones d'un nivell cultural baix que són sàvies i persones d'un nivell cultural alt que són autèntics estaquirots. Això també té a veure amb com ens deixem alienar o no per tot el que ens envolta. Però pretendre que l'escola sigui millor que la família -es a dir, que la societat- crec que es tocar campanes. Al final tot va a parar sempre al mateix: la nostra vàlua com a persones i com a ciutadans.

Spacer

Picture
Vegana

Jajaja CAMP!!!

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:45 AM

Molt bo!!! mira jo també vaig tenir la sort d'anar a dues escoles meravelloses i de tenir mestres que van potenciar tot el que es podia potenciar en mi (i que no és poc, jaja) una era pública, i allà em van ensenyar a pensar i em van ensenyar una cançó en euskera quan el cop del tejero (per compensar, suposo) i a la privada em van ensenyar a ser lliure (o tant lliure com es pugui ser). I les materies, eren secundàries... si teniem un exàmen i la nit abans havien fet una peli fantàstica de cinema clàssic ens demanaven: Qui estudiava ahir al vespre per l'exàmen? I als que aixecaven el dit els deien: Doncs ahir hauries aprofitat millor el temps mirant la tele...
;)

Spacer

Picture
cetic

camp...

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:35 AM

si tot aixo es bonic. si tant de bo la part mes espiritual/emocional i psicologica te la ensenyes la familia pero...quina familia la que treballa tot el dia i que tampoc ha rebut cap formcio?

Si si millor tenir internet per expiclar les penes que no pas saber afrontarles.
Millor tenir tele que no necessitarla
Ja se que es molt utopic tot plegat pero amb el que tenim entre mans no hi puc creure......

Spacer

Picture
campbell

Vegana...

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:31 AM

les eines per a buscar-se la vida i la informació ja existeixen per se. I ens remeten a un model d'ensenyament carca i catòlic:
Sant Google i Santa Wikipedia

xD

Spacer

Picture
campbell

Doncs jo penso...

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:27 AM

que l'escola és un luxe que no valorem suficientment.
A l'escola el que es pretén és posar unes bases sòlides per al desenvolupament social i cultural (se suposa que el desenvolupament emocional s'ha de treballar en altres llocs...).
El fet que ens ensenyin mil coses que no ens interessen és inherent a la tasca de descobrir els interessos del nen. Per això, quan tenim entre 13 o 14 anys (em sembla que ara ha passat als 16) és quan hem de triar cap a on decantar-nos en la següent fase de l'ensenyament. Si només fèssim psicologia i pagesia, potser ens estaríem perdent molts bons matemàtics. Si només fèssim ciències aplicades, potser ens estaríem perdent molt bons poetes...
En fi, tot plegat per dir que l'escola és més que un parking. Bastant més que una fàbrica de robotets. I moltíssim més (almenys a l'escola on vaig anar jo) que un lloc de disciplina, sacrifici i pensament únic.
Ara bé, això és només una opinió...

Spacer

Picture
Vegana

Interessant discussió!!!

Date Wednesday, November 12th 2008, 6:16 AM

Amb permís m'hi fico:
heu llegit alguna cosa de com funcionaven les escoles de la 2a república mmmmmmmmm no competitivitat sí fomentar les qualitats de cada una... mentre unes arreglaven mobles per desar llibres (fora d'hores d'escola i pq els donava la gana de fer-ho) altres alumnes preparaven el berenar dels que ho feien (pq els donava la gana de fer-ho).

Menys aprendre de memòria i més dotar a la gent de les eines per buscar-se la vida i la informació. Menys estabular la gent i més fer-la lliure i responsable. Menys ensinistrament i més pensament crític.

I més valors i menys cops de colze. I aprendre a plantar tomàquets és tan de savis com saber-se la història universal de les guerres que hem fet entre nosaltres (si ho acompanyem amb la idea de sembrar és bo, destruïr és evitable...).

I no dic que la culpa la tinguin les mestres. Elles amb prou feines tenen temps de donar un contingut curricular que no té ni cap ni peus sota el meu punt de vista... esquarterat/dividit/separat del món global on viuran les criatures i caldria que es desenvolupessin com a persones (i no que funcionin com a petits engranatges del sistema).

;)

Spacer

Picture
cetic

dale...

Date Wednesday, November 12th 2008, 5:41 AM

Jo no dic que siguem imbecils incompetents pero donada la meva experiencia com a alumne i com a currante dic que menus elitismos i mes educacio emocional i psicologica, i sobretot mes llibertat de moviment per el alumne. El sistema es de te callas i haces lo que digo es util per controlar i fer controlables les nostres criatures, es comode a curt plaç. Cream individus predissenyats temorosos de sortir del pensament unic.

Les teories socials sempre han estat a la ment de politics, estadistes i tota la pesca pero mentres el sistema sigui jerarquic no m'agrada, i se que per la actual demografia del planeta la cosa esta xunga.

Vull dir que tots som analfabets emocionals pq no sen's ha educat en cap sentit en aquet aspecte, jo almenys no conec ningu de aquesta societat. I no dic que a l'escola s'hagin de fer carrec de tot nooo pas, tant de bo es pogues compaginar el horari laboral amb el escolar i aixi matar el tema. Pero igual que em van ensenyar a no deixar prenyada a la rosseta de ulls blaus de la primera fila de la classe, em poden explicar moltes altres coses que hi van entre el meu impuls sexual i el acabar amb un fill als braços...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Segona réplica

Date Wednesday, November 12th 2008, 5:27 AM

No penso que la finalitat de l'escola sigui fer feliç la canalla. En tot cas, seria fer que aprenguin sense fer-los infeliços, però anant amb compte que la canalla no ens aixequi la camisa. Els que som pares sabem que la canalla -ells i nosaltres quan ho érem- en sap un munt.

Sí, potser una de les matèries a aprofundir també seria la psicologia. Però l'educació emocional l'han de donar els pares. No se'ls hi pot carregar a l'escola feines que no són seves i en les que, de fet, no pot fer res.

Ser competens i ser competitius, ser ciutadans críticis i constructius no només serveix per ser productius (cosa que no està malament perquè tots utilitzem els productes i els serveis dels altres), sinó també per a ser feliços i per a bastir una societat millor.

Una persona sense coneixements, sense esperit crític només pot ser feliç si és un imbècil ( Tolstoi dixit ) i jo estic a favor de l'inteligència i no de l'imbecilitat. Em nego a pensar que un bon profesional i un bon ciutadà és més desgraciat que un mal professional i un mal ciutadà.

I una cosa, per curiositat, què vol dir que tu i jo som analfabets emocionals? No dic que no ho siguem, eh? Ni dic que em molesti que ho diguis, però no sé que vols dir.

Spacer

Picture
cetic

jo crec

Date Wednesday, November 12th 2008, 5:16 AM

primer que jugar es apendre, el joc es l'eina entre la realitat i la ment del nen. Despres clar que hi ha que a apendre a llegir i ha interpretar pero la el nostre analfabetisme emocional que? no em diras que vivim tots en una societat analfabeta emocionalment, tu i jo els primers persi...es de aixo que em queixo que molta derivada, molts nombres irreals molt compotents tots pero per a que? per ser feliços segur que no si de cas per ser productius i de que serveix, per pagar una hipoteca brutal? per quedar sense curru quant els bancs la lien, no se potser val mes apendre a plantar tomaquet i a cuidar la nostre iteligencia emocional

Spacer

Picture
TomasM-Porta

No home

Date Wednesday, November 12th 2008, 4:39 AM

D'alguna manera s'ha d'aprendre a llegir, les quatre regles i nocions de tota la resta de coses que conformen la cultura general. Jo ho veig al contrari que tu, crec que la escola hauria de ser més rígida i d'ella n'haurien de sortir persones amb nocions de dret, economia, medicina i humanitats. Persones capaces d'afrontar una vida laboral competent i ciutadans crítics i constructius.

No crec que això es pugui fer anant de bon rotllo perquè la canalla - al menys jo- el que té és ganes de jugar. I aprendre costa. Com costa anar a treballar cada dia, com costa fer bé la feina.

No es tracta de torturar a ningú, però sí de ser molt més exigent del que s'és ara.

Crec, ehhh.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per cetic? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Es el xat un lloc de
  Data 13/02/12 Icona 2502 Data 46 comentari/s  
Spacer
Bullet Es lu que n'hi
  Data 30/07/11 Icona 1277 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet I tu que miras?
  Data 14/02/11 Icona 1401 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Titola de l'artice
  Data 08/01/11 Icona 1420 Data 24 comentari/s  
Spacer
Bullet La fe
  Data 06/01/11 Icona 1200 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet X
  Data 17/12/10 Icona 1166 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Anonimous
  Data 15/12/10 Icona 1170 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet El podoreso caballero
  Data 05/11/10 Icona 1427 Data 27 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat.arreria
  Data 15/10/10 Icona 1676 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Hola soc deficient,
  Data 05/10/10 Icona 1239 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Ciutadans de Catalunya....
  Data 02/10/10 Icona 1202 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sóc imbécil, ho havia
  Data 16/09/10 Icona 1508 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Has vist que important
  Data 09/09/10 Icona 1279 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Fanta Liti o Morficola?
  Data 31/08/10 Icona 1427 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Rent a Fucker Mum
  Data 10/08/10 Icona 1320 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu nou amor, Eliza...
  Data 27/07/10 Icona 1500 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet A falta de futbol...politica...
  Data 22/07/10 Icona 1125 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Solidaritat Catalana...
  Data 17/07/10 Icona 1564 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Negro cabron, saluda
  Data 08/07/10 Icona 1416 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Els simples
  Data 08/07/10 Icona 1142 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Jueu enredat, moro cremat.
  Data 04/06/10 Icona 1234 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Perque no menjar donuts
  Data 02/06/10 Icona 1498 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DROGA CATOLICA
  Data 02/06/10 Icona 1277 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La filosofia es l'opi
  Data 27/05/10 Icona 1171 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet sang i honor? salut
  Data 27/05/10 Icona 1244 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Gatacca
  Data 26/05/10 Icona 1263 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Parental Advisory
  Data 08/05/10 Icona 1165 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vet aqui un gos, vet
  Data 26/04/10 Icona 1563 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet En Cetic, un objectiu
  Data 23/04/10 Icona 1413 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Aqui mano JO!
  Data 21/04/10 Icona 1154 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança NACIONAL
  Data 20/04/10 Icona 1178 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Historia de la barrera
  Data 19/04/10 Icona 1276 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Idees noves
  Data 18/04/10 Icona 1545 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança es
  Data 07/04/10 Icona 1296 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Es que sóc bò...
  Data 31/03/10 Icona 1454 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Yuyu xatero (3a part)
  Data 30/03/10 Icona 1401 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Que fumes nen? Droga?
  Data 25/03/10 Icona 1318 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Com pujar un pais en
  Data 23/03/10 Icona 1593 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Nimfomanes, les menyspreades
  Data 23/03/10 Icona 1205 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Insinuación
  Data 11/03/10 Icona 1141 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Respostes per a subnormals
  Data 04/03/10 Icona 1913 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Necesit opinio dels
  Data 02/03/10 Icona 1407 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Convivencia xatera....
  Data 02/03/10 Icona 1366 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Me vendo
  Data 24/02/10 Icona 1476 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulacio carnivora
  Data 16/02/10 Icona 1434 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Mal rollo xatero a ti
  Data 14/02/10 Icona 1520 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet No xivaras dobles nicks...
  Data 10/02/10 Icona 1388 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet el tamany si importa...
  Data 10/02/10 Icona 1157 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Obvia, ara pots!
  Data 09/02/10 Icona 1280 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Aquell qui no segueix
  Data 07/02/10 Icona 1428 Data 12 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Juny

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 

Maig

 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer