|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
Article del bloc de Markus7
|
 |
|
Pels que em coneixeu...
divendres 30/gener/2009 - 12:28 458 27
Sabeu moltes vegades penso en saber realment què pensen els altres de mi. Saber els pros, els contres, el que no canviarien, el que canviarien de mi, etc. A vegades per algunes coses tendeixo a malpensar, moltes vegades hi ha bromes que me les prenc més seriosament del que són, però potser en algunes d’elles hi ha quelcom de cert.
Sóc tancat, tímid, moltes vegades penso que tinc complexe d’inferioritat, m’agobien les masses múltiples de gent, sóc de tranquilitat, en resum de poca gent. Suposo que el fet de ser reservat potser és un mecanisme de defensa exagerat. Però bé, a pesar de tot, em considero una persona innocent, m’ho crec tot, puc agafar confiança ràpid, com el dia del sopar, però amb tots alhora a mi em resulta bastant difícil.
No obstant durant aquest darrer temps, al xat he agafat amb diversa gent un altre tipus de confiança, més ferma, no ho sé. Hi ha gent que ja tinc clar què sóc per ells, només pel simple fet de com es comporten amb mi i tal. Sempre sóc sel.lectiu amb la gent, i els catalogo com a especials per mi, sóc així, no hi puc fer més.
En aquest xat hi ha bastanta gent bona i de bona fe, sol regnar el bon rotllo, però sempre et quedes amb les ganes de saber més del que pensen de tu del poc que tu saps... No us estic obligant, tothom és lliure, qui es vegi amb cor i en tingui ganes que torni a mirar-se el primer paràgraf i que comenti si li vé de gust.
Potser sobra aquest bloc, potser us exigeixi massa, però tenia ganes de treure-ho.
I sinó, feu com si no l’haguéssiu llegit!
Ja ens veurem pel general!
|
 |
 |
 |
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
 |
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
 |
 |
|
 campaneta |
NO ET CONEC
Sunday, February 1st 2009, 3:51 PM
Markus, no et conec personalment, però el primer dia que vas entrar al bloc, i vas votar el meu com a favorit, i vaig veure la teva foto, com si et tingues al devant, miranme de forma molt propera, aquest dia Markus, ja em vas robar el cor.
Per mi ets una persona entranyable, no se si timid, o acomplexat, el que siguis tu, es igual, ets tú, únic, irrepetible.
No pateixis tant per com et veuen els altres, i sigues sempre tú.
Una abraçada, maco.
|
 |
 Ferro |
Markus...
Saturday, January 31st 2009, 4:38 AM
Anem a pams...i no m'allargaré...
Poses...."pel qui em coneixeu":
Jo no et conec gaire, perquè no em parlat gaire...però:
1) Et diré amb tota la sinceritat del món, que has d'estimar-te tu, amb tu mateix...i amb el temps s'aconsegueix...(crec vaja), i el que pensin els altres, sempre els hi pots dir: que si el vent vé d'Istambul.....
2) ...si t'estimen o t'aprecien, doncs el que et diguin t'agradi o no, en principi serà per bé...però si no, serà per tocar-te els "dallonsis" i llavors és molt clar que has de passar sens dubte al punt número 1
Una abraçada....vale?...
|
 |
 Martolina |
Ai, Markus!
Friday, January 30th 2009, 2:13 PM
La qüestió és que siguis tu, tant és com et vegin els altres. Però vaja, si ho vols saber, com diu la Cat, i ara li prenc, jo et veig com un nen dolcet intel·ligent que ha de créixer una mica encara, però és normal, només tens 20 anys. I, per sobre de tot, m'agrada trobar-te al xat.
Una abraçada
|
 |
|
 |
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
 |
 |
 |
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|