|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
Article del bloc de cetic
|
 |
|
Xenofobia catalana
dijous 19/mar/2009 - 05:53 916 39
O de com crucificar al vei per justificar les propies neures.
Ja se que vaig contracorrent en aquesta idea. Ja m'han fet saber que la meva opinió no només no es acceptada sino que rebutjada i a aquet pas reprimida i censurada. Però no pensu tancar la boca, doncs i tinc unes mosques de lloguer....
Em crema molt moltissim aquesta extesa practica de que la critica del espanyol de apie sigui permesa sense contemplacions. Es politicament incorrecte criticar al inmigrant (a no ser que no parli català despres de un temps de residencia), el masclisme o de la homofobia. Fer comentaris a aquests grups es com de mala educacio pero al espanyol el podem cremar viua a la foguera nomes per haver nascut en un tros de terra. Dona igual si es un fill de puta empresari que maltracte als treballadors com un persona maravellosa es espanyola i per aixo es mereix tot tipus de comentaris despectius de allo gratuits.
He vist acudits xenofobs, i inclus, al bolg de la vegana de les preguntes sexualment curioses, comentaris com a aixo no nomes passa a l'espanya profunda?
Feu pena els que penseu aixi. Sens dubte sou un dels factors que converteix aquet mon en un lloc trist, ple d'odi gratuit i faltat d'autoestima.
Es veu que es necessita rebaixar al del costat per sentir-se un millor i la excusa catalanista es ideal.
Amb tots als respectes pero....xenofobs de tot el mon.....aneu a la merda!!!
|
 |
 |
 |
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
 |
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
 |
 |
|
 selecter |
Aquest article
Friday, March 20th 2009, 6:07 PM
sembla escrit per un independentista per que pressuposa que catalunya es independent i no forma part de la espanya, profunda, democratica, alegre, amargada, feliç o infeliç, ens agradi o no formen part d'aquesta unitat nacional en termes legals per tant referirse a la espanya profunda es mes un acte autocritica, envers nosaltres mateixos, per tant el autor pressuposa que som un pais diferent, els independentistes estaran contents de haverlo guanyat per la causa.
|
 |
 msanc |
Doncs mira...
Thursday, March 19th 2009, 8:10 PM
Ha sigut ben distreta:
1) he anat a renovar-me el carnet de conduir.
2) he discutit una mica amb el banc...coses que em volen cobrar i jo..pues eso, que no vull pagar.
3) he comprat una mica de menjar...que el cos s'ha de cuidar, tu.
i...
fins ara....que estic aqui, parlant amb tu a la 1 de la nit.
I no dic que no m'agradi, no, no, que en català es parla molt bé...però, ufffffffffffffff, demà no se si tindre la carona ben bufona per explicar la lliço als alumnes...
En fi, guapo
un petó
|
 |
 Niker |
gilifobia
Thursday, March 19th 2009, 6:36 PM
a mi em superen els gilipolles, parlin el que parlin i, sovint, sense ni tan sols obrir la boca!
Conforme em vaig fent gran, vaig fugint cada cop més dels -ismes pq, al cap i a la fi, t´etiqueten tant com et limiten.
I, un argument només per tocar la moral... no penseu que, en una hipotetica Catalunya independent, Barcelona tindria tot el dret a reclamar un tracte millor respecte a la redistribució de la riquesa en funció del que recapta cada territori?
Gràcia Independent, of course...
|
 |
 Ferro |
buenuuuuuuuuuu
Thursday, March 19th 2009, 3:57 PM
Avui utilitzaré un llenguatge irreverent o pròpiament el que utilitzo normalment en cercles privats.
A mi personalment em sua la polla com parli la gent, anglès, català, castellà o xinès, però a Catalunya vull que m'entengui tot Déu quan parlo català i això encara desgraciadament no es produeix.
Si algú no l'enten i la raó que té és prou "raonable" (això ho decidiré jo), doncs parlaré gambià si fa falta.
Però cetic, els catalans tenim la lacra d'haver fet sempre històricament el negoci d'en Gibert amb les cabres, tant amb els espanyols, francesos i anglesos.
Que de fills de puta n'hi ha a tot arreu?. Segur !!!
Que d'intolerants n'hi ha a tot arreu?. Segur !!!
Que de xenòfobs n'hi ha a tot arreu?. Segur !!!
Tu pots qüestionar la manera de defensar els drets propis d'un país, o fins i tot que no cal ni defensar-los, però també et dic que si nosaltres no defensem o ens fem respectar els nostres, merda a l'espardenya, i seguirem fent el putu negoci d'en Gibert amb les cabres.
Dit això, seria ideal un món sense fronteres, ni poli, ni exèrcits ni hòsties amb vinagre, però mentre la condició humana sigui tant merdosa, amb el que tinc actualment, prefereixo la independència de Catalunya.
Collons escuder...m'has fet pensar avui eh? (és el que volies no?, fer pensar i provocar) jajajaja...
Ah !!! i a la merda no em cal anar-hi, perquè ja hi sóc....i n'estic colgat de merda, i fins a dalt. ( a més...no ha sortit bé el cop que haviem de fer, perquè hem perdut l'avió)
Abraçada nen.
|
 |
 Poetigat |
Jo flipo...
Thursday, March 19th 2009, 1:04 PM
"O de com crucificar al veí per justificar les pròpies neures. "
"Es veu que es necessita rebaixar al del costat per sentir-se un millor."
Això no ho has fet mai tu, cetic? O potser més ben dit, no ho fas contínuament?
Aquesta xenofòbia que dius està molt més extesa entre els espanyols envers els catalans que a l’inrevès. Per tant, espero que el proper article que escriguis es digui la “xenofòbia espanyola”.
Jo no tinc res en contra dels espanyols a títol individual, ni em cauen bé tots els catalans pel sol fet de fer-ho. Si que tinc motius per anar contra Espanya perquè és el país que no permet al meu ni tan sols convocar un referèndum lliurement per decidir si volem seguir sent espanyols o no.
Campbell, estàs molt mal informat, per motius econòmics ens convindria molt la independència, Espanya ens roba cada any un munt de pasta en impostos.
Msanc, ja que segons tu l’important és entendre’s i no la llengua en què la gent s’entengui, per què et va molestar que el teu amic parles en anglès si l’altre el sabia? Vols dir que la intolerant no vas ser tu?
|
 |
 WaYeah |
........
Thursday, March 19th 2009, 10:55 AM
Un mon trist, ple d'odi gratuit i faltat d'autoestima??? ... ara em fas pena tu ... en quin mon vius? Al meu mon, (on tot el que és espanyol, i no tingui nom i cognoms, fa pudor) tots som feliços. Potser ho som, entre altres coses, pq defensem uns ideals per més utopics que semblin.
Prova-ho .... i quan torni de la merda en parlem.
Per cert Cetic, veig que tu pots votar, serà que la teva opció ha pasat pel cedàs espanyol.
|
 |
 msanc |
Coi...a la merda noooooooooooo!!!!!!!!!
Thursday, March 19th 2009, 9:47 AM
Que prou merda hi ha per tot arreu. Per una vegada....i que no serveixi de precedent.....estic d'acord amb tu (ai, ai...simptoma del meu canvi profund)
I penso així des del dia que parlant amb un "amic" en català (evidentment), ens vam trobar a un altre amic (aquest sí, si, amic) que no sabia parlar català, només parlava castellà o anglès, total, que el primer amic, quan es va girar per parlar amb ell, ho va fer en anglès i jo li vaig preguntar perquè dimonis ho feia en anglès si aquell parlava caltellà?? Em va dir:
- Per que parlaré qualsevol cosa menys el castellà!
No cal dir que el vaig esborrar de la meva agenda telefonica.
Total, que capullos com aquest n'hi ha més que cabells tinc al cap (perquè a baix no en tinc cap, que si no també contarien)....i en fi, que visca la pluralitat, la diversitat, i mira....que visca aquell que pugui parlar en totes les llengües del mon i sapiga entendre i conèixer totes les cultures del mon.
un petó
|
 |
 campbell |
cetic for president!!!
Thursday, March 19th 2009, 9:06 AM
100% d'acord amb tu, nen!!
No només es comet l'error de rebutjar tot el que és espanyol per se, sinó que s'ataca, es menysprea, s'enfonsa (o s'intenta enfonsar), s'insulta i moltes més coses que ara no em venen al cap tot allò que fa ferum d'hispanitat.
Sóc català i m'estimo Catalunya, però no per això renuncio a l'espanyolitat que em correspon.
No heu vist un documental del 33 d'aquesta setmana sobre el Dalai Lama?
Doncs aquest senyor, l'home amb més doctorats honoris causa del món (o gairebé), no està a favor de la independència del Tibet de la Xina, considera que pertànyer a un pais més gran i poderós farà que el Tibet prosperi i vagi a millor.
Oi que és curiós?
|
 |
|
 |
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
 |
 |
 |
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|