Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Vegana ha escrit 239 articles i te 3188 comentaris. L'últim article ha estat fet el 24/05/12

perfil de'n(na) Vegana | àlbum de fotos de'n(na) Vegana

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Vegana

Espai
 

Sentència de jutge

Data dilluns 20/abril/2009 - 04:42 Icona 878 Data 31

La meva àvia sempre ens deia: “més val sentència de metge que de jutge” i quan li demanàvem el motiu ens deia que si un metge et dóna tres mesos de vida es pot equivocar (igual et queden tres telenotícies com tres milions de notícies absurdes) però que quan un jutge et dóna tres mesos de vida ja pots començar a acomiadar-te de totcristo.

Un jutge ha dictaminat que un nen vegetarià no té dret a menjar vegetarià al menjador de l’escola. Ha dictaminat que a la mateixa escola, la canalla musulmana, pels preceptes de la seva religió, sí que té el dret a no menjar porc. I que, evidentment, si hi hagués algun celíac, l’escola hauria d’evitar donar-li cap aliment amb gluten.

Resumint: l’escola està obligada segons aquest jutge a no causar-li trastorns un nen celíac, a respectar la forma d’alimentar-se d’un nen musulmà però no té cap obligació amb un nen vegetarià.

Resumint més encara: no veu la importància d’argument ètic que el mateix nen va defensar com a “decisió pròpia” (i va argumentar que igual que no es menja el seu gos ni la seva gata, com fan algunes persones a la Xina, ell no vol menjar vedella ni pollastre ni cap altre animal) i no es passa pel mateix lloc un argument religiós que de fet no ha preguntat si els nens han pogut triar.

Les preguntes, per a qui tingui ganes de pensar:
Ha de tenir més validesa un argument moral-religiós que un ètic-antireligiós per deixar que un nano s’alimenti a escola com fa a casa? Han d’obligar a un nen vegetarià a menjar porc i no fer-ho a un altre quan tots dos no ho volen fer per “idees”?

;)



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Vegana

Si és un nen mutant...

Date Tuesday, April 21st 2009, 3:34 PM

amb sistema digestiu de felí... doncs no quedarà més remei que alimentar-lo amb una dieta carnívora estricta... i de tant en tant donar-li malta o deixar que es purgui ell solet amb herbes per poder vomitar o anar de ventre, és clar...
:P

Spacer

Picture
TomasM-Porta

A la Vegana i al Heminway

Date Tuesday, April 21st 2009, 6:59 AM

1. A la Vegana: en el cas que uns pares o un alumne arribés la conclusió que només ha de menjar carn -es a dir que no ha de menjar gens de vegetals- tu consideres que aquest criteri s'hauria de respectar a l'escola?

2. Al Hemingway: Jo, contràriament al que pensa la Vegana, també penso que els animals no tenen drets perquè no són persones ni físiques ni jurídiques. Però el que sí que tenim les persones és unes obligacions envers els animals i aquestes estan recorrides per algunes lleis positives, aquestes lleis poden evolucionar i jo crec que seria bo que evolucionèssin en el sentit que tots els éssers de la terra hi estiguèssim el millor possible. I consti que jo crec que el que es indiscutible es que ara mateix nosaltres tenim el dret a menjar-nos els animals i penso que així ha de continuar sent en el futur. Però a fer-los mal gratuitament, per exemple, crec que no. I no només en favor dels animals, sinó perquè ens degrada com a espècie.

Spacer

Picture
Vegana

Aisss Hemingway!!!

Date Monday, April 20th 2009, 7:13 PM

què estàs enfadat o què???...

Malalties per la ingesta de carn? moltíssimes, la primera el càncer de còlon que com tenim un budell tant llarg (i no com els carnivors que el tenen mooooolt curtet) doncs es passa estona i estona per allà deixant toxines que anem absorbint poquet a poquet.
(si t'interessa el tema et contacto amb una metgesa biòloga i nutricionista que et passarà literatura sobre això).

Doncs mira, com no menjo carn de fa 20 anys aprox, sóc estúpida des de fa més de 20 anys... per això potser sóc taaaaant estúpida... tant de temps entrenant s'ha de notar no???

Si el vegetarianisme és una opció, l'omnivorisme també ho és... o et penses que a tot el món es menja com a casa teva??? segur que no... que tu ets un tio de món, viatjat, llegit i molt cultivat.

A veure: un malalt mental té drets? I un comatós? i un bebé? Tenen deures (no d'escola eh?)
Els animals tenen drets, i així ho recull la Llei de Protecció dels Animals de Catalunya (no tenen dret a vot, ni falta que els fa pq no anirien a votar, com jo, però tenen el dret a no ser maltractats excepte els toros en places estables i en festes populars... i ara treballarem per canviar-ho... ;)

Sí els drets i deures estiguessin subjectes a tenir consciència i moral els hauriem d'atorgar els mateixos que a nosaltres a ximpanzés, bonobos, orangutant, elefants, dofins... ei, que a mi ja m'està bé, eh??? total, jo tinc dret a una vivenda digna i hauries de veure on visc!!!!

Ai mira, aquesta no la coneixia... així que allà on hi ha un mcdollars no hi ha guerres!!!! osti què bo!!!! i tampoc no n'engeguen cap contra la resta del món???? pq mira, si la solució per deixar-nos de matar es posar un murderking o un mcmurder a l'amazonia que estan desforestan per plantar soja per alimentar vedelles per alimentar humanes del primer món, doncs som-hi!!!! encara que no quedin indígenes tindrem un establiment conegut per nosaltres i podrem anar a fer turisme pel món sense deixar de degustar aquests gustosos bistecs que les vedelles ens cedeixen tant gustosament també.

i és que la resta d'animals estan aquí per a servir-nos!!! igual que abans ens havien de servir els negres, i encara ara les dones, i tantes altres coses... i és que la religió està incrustada al nostre adn... per més que ens pensem que no...

Spacer

Picture
rdk

eiii

Date Monday, April 20th 2009, 7:07 PM

Que els animals no tenen deures??? han de creixer, alimentar-se, buscar-se un cau, criar els seus fills, gaudir-se,..., ara q nosaltres manipulem els seus deures i els canviem la vida no vol dir que per això no tinguin drets.

Altre cop amb la flor i l'estiu, que tu estiguis sa no vol dir q la carn no generi malalties, pq sino el tabac tb ho es i anar a 160 amb el cotxe i l'heroina i...

Saps pq no hi ha Macmerdes, pq son els primers q marxen.

I ja que et semblem estupids els vegetarians a partir d'ara menjaré carn de vedella cada dia (però de la ben criada) i cada cop q li clavi la forquilla , talli amb el ganivet, trossegi, ensalivi, empassi i per fi cagui: pensaré en lo estupid q era.

Apali salut i moral

Spacer

Picture
Hemingway

Puntualitzacions..

Date Monday, April 20th 2009, 6:41 PM

Malalties per ingesta de carn? No en conec cap. El meu nivell de colesterol és excel·lent. Tant estúpid em sembla menjar productes de mala qualitat diàriament com no menjar mai carn.

Tant inhumà és que un nen no mengi carn com que una escola faci menjar el mateix a un celíac o un diabètic que a la resta. Això són malaties , el vegetarianisme és una opció.

Per cert, els animals no tenen drets, entre altres coses perquè no tenen deures. Els drets i deures estan subjectes a una consciència i a una moral.

I si volem fer demagògia sobre l'Àfrica, doncs som-hi, cap problema. perquè està demostrat que on hi ha un McDonald's no hi ha guerres.

Spacer

Picture
Vegana

Hemingway...

Date Monday, April 20th 2009, 6:22 PM

No conec el cas que cites... però evidentment si la causa de la mort d'una criatura està directament relacionada amb la poca atenció dels seus pares (pels motius que siguin) hi estaré en contra.
Igual que estic en contra que els pares permetin que els seus fills tinguin taxes de colesterol altíssimes i obesitat mòrbida per alimentar-los a base de reposteria industrial, sucs de fruites envasats, pizzes industrials, hamburgueses del mcdonalds i altres porqueries.

Respecte al tema del gust en el tast del menjar estaràs d'acord amb mi que no totes tenim les mateixes preferències. Hi ha persones que es tornen boges per menjar ostres o cargols i altres que treuen la primera papilla només de sentir allò a la boca...

I defensar els drets dels animals és defensar els drets humans, ja que amb el que costa produïr proteïna vegetal per alimentar els ramats que són convertits en carn per alimentar les persones del primer món, podriem alimentar tot el món (humà) sencer i no veuriem les escenes que veiem de l'Àfrica mentre aquí degustem aquest meravellós gust que dius que fa un bistec.

;)

Spacer

Picture
rdk

Hemin

Date Monday, April 20th 2009, 6:22 PM

per tu es un agravant a la psicopatia ser vegetaria???
saps quantes malalties son produides per la ingesta de carn???
penses q una flor fa estiu???
Encara et creus q ser vegetaria va contra la salut???
crim contra la humanitat??? si de cas contra la vedellitat criarles i putejarles fins la mort.

Spacer

Picture
Hemingway

De sentències i vegetarians

Date Monday, April 20th 2009, 5:51 PM

N'hi ha per a tots als gustos.

Fa tres anys a Alemanya uns pares d'un nadó de 15 mesos, mort per desnutricció i pneumonia, van haver d'enfrontar-se a la justícia de la ciutat de Paderborn. La parella seguia una dieta vegetariana estricta i va insistir en (mal)alimentar els seus fills de la mateixa manera. El jutge va dictaminar que no van violer fer mal voluntàriament al nen, però els va declarar responsables de la seva mort. Tant pensar en els drets dels animals, van oblidar els seus deures de pares.

A més, què carai, privar un nen de fruir del sabor d'un bistec és un crim contra la humanitat on s'hi jutjaren uns que a més de psicòpates també eren vegetarians.

Spacer

Picture
sinn3rboy

Un jutge molt poc primmirat...

Date Monday, April 20th 2009, 4:52 PM

...i coincideixo amb els arguments que presenteu: si els nanos musulmans poden escollir, els altres -sigui pel motiu que sigui- doncs també (els celíacs no els compto per ser una qüestió estrictament de salud).
Si no recordo malament, el món musulmà no menja porc (mengen altres carns...?) per una pesta porcina esdevinguda fa segles. Com que no podien eliminar la infecció en humans, van tirar pel dret prohibint la ingesta de porc. I així quedà adoptat com a precepte religiós. Curiós, oi? Amb això vull dir que certes qüestions religioses...no ho són estrictament.
Que cadascú faci el que vulgui, però tothom per igual.
Per cert, molt bona la idea de Darth Campbell...

Spacer

Picture
afri

resposta 2

Date Monday, April 20th 2009, 4:42 PM

viking merci me l'apunto i aqsuest estiu amb la tranquilitat del mon el llegire encara no havia començat a cercar la bibliografia per aquest estiu aixi q merci i si en coneixeu algun altre de llibre interessan politica dret o historia digeumel !!!!!!!!!
i sip vaik per advocada q ja amb el nou pla europeu tindrem prous passos a fer com es un master mes un examen, es el q te tenir la titulacio en grau aix.....q hi farem a adaptarnos al que ens ve.....

merci pel llibre altre cop

Spacer

Picture
campbell

pos...

Date Monday, April 20th 2009, 2:53 PM

i si enlloc de caterings es monten restaurants als centres escolars, pero restaurants portats per estudiants d'hosteleria. A l'institut de Sitges ho van fer i es veu ke ha funcionat molt be. Alhora que els estudiants d'hosteleria fan pràctiques amb clients reals, la resta d'estudiants tenen un bon servei, de qualitat a un preu de risa. Clar que no es pot fer a tot arreu... pero weno... per presentar utopies ke no kedi jejej

Spacer

Picture
viking

gracies

Date Monday, April 20th 2009, 2:39 PM

vegana maca..:p
per cert afri..i ja que estas veig que estas posada en el tema.et recomano la lectura de les teories del positivisme critic..no es una lectura purament juridica però dona un punt de vista des de una altre optica,en aquest cas criminologica.. salut:)

Spacer

Picture
Vegana

opino que...

Date Monday, April 20th 2009, 2:14 PM

què vas per jutgessa??? :P
Mira, el que crec és que no és normal voler rebaixar l'edat penal als dotze anys i no donar-los la decisió de triar la seva dieta o la seva religió o la capacitat d'interrompre un embaràs a la mateixa edat... no?
Perquè tampoc no m'imagino un nen de 12 anys demanat a sa mare:
oxxxxxxxxxxxxxxxxxxxeeeeeeeeeeeeeeeee mamiiiiiiiii que ta sembla si surto a atracar a una abuela??? i sa mare signant-li l'emancipació per fer-ho...
Ai, Afri, i la dieta vegetariana i vegana en nens i nenes des del naixement està més que estudiada i documentada... jo ja he vist 3 generacions de veganes a austria i t'asseguro que estan més sanes que una poma...
I al Vikingu ni tocar-lo eh??? que rebràs...
:P

Spacer

Picture
viking

afri

Date Monday, April 20th 2009, 2:11 PM

en cap moment he dit que no tinguessim l´ampara de cap llei.el que he dit es que espero que algun dia la ètica i moral tinguin el seu pes i la justicia sigui de llei..les lleis com tu be dius es desembolupem per necessitats socials..el costum si que és font de llei..però el costum es un fet generalitzat practicat en el temps i aixo desombolupa la llei..si no recordo malament no existeix pena si no hi ha delicte..i per que sigui aixi aquest ha d´estar articulat,per tant si no esta articulat no existeix com a tal i per tant no pot existir pena..el meu comentari feia mes aviat referencia a que hi ha questions,que tot i estar articulades no solventen en absolut el problema..hereus com som del dret roma necessitem escriure tot allo que creiem pot ser font de conflicte.. però a hores d´ara cap jutge fara una sentencia basada amb la moralitat o l´ètica a menys que aquesta estigui reflectida d´alguna manera..i tot i aixi em parlariem...
salut ..:)

Spacer

Picture
afri

dret (etica moral i lleis)

Date Monday, April 20th 2009, 1:35 PM

1r de tot contestar al viking, aixo de no amparar-nos sota cap llei, em de pensar que l'home no es bo per naturalesa, i alla on hi ha societat hi ha dret, existeix una frase que diu ubi homos ubi societas, ubi societas ibi ius, i moltes parts del dret no venen regulades per una llei sinó per una costum, no estan inscrites pero igualment poden ser penades perque Costum es dret. Podria escriuret una parrafada de pq ens regim per unes lleis i pq no s'estinguiran mai, pero wenu, i dins la costum esta la etica i la moral per tant tot te el seu pes en el dret.
I amb aixó del nen...seguim el Códig civil i veiem que en l'article 29 ens diu q es persona que te uns drets, pero no te capacitat d'obrar plenament a no ser que el pare o mare li otorguin aixo vol dir que no pot pendre certes decicions fins el 18, i per tant la sentencia del jutge es totalment adecuada per que el nen reves aquestes mesures s'haurian de presentar varis papers com es el permis dels pares i del metge ja que no cualsevol pot seguir una dieta vegetariana i menys un nen en ple creixament, si el nen fos de 16 anys i li dongessin els pares l'emancipacio l'escola estaria obligada a donar-lis. vaja es la lectura que jo faig, el jutge no ha fet res malament només interpretació de codig civil i alguns que altres principis morals i etics anomenats costum dins del dret.

que opineu?

Spacer

Picture
Vegana

Persi...

Date Monday, April 20th 2009, 11:48 AM

i és clar que és un merder... és que jo crec que viure és un caos, i la vida un embolic ple de matisos, i si no veig gent uniformada fent-te saltar per un aro de foc mentre altres aplaudeixen que t'has empassat l'ànima i actues com una titella de l'animal lliure que podries ser...
jo no vull restaurants segregats de veganes i omnivores, vull anar amb les meves amigues i amics veganes i no i que totdeu pugui menjar plegat, i crec que a l'escola hauria de passar igual, igual que vam deixar de segregar la gent negra, igual que les dones ja no han de demanar permís al seu marit per obrir un compte corrent... clar que perds el control i el domini... però això és part del joc de ser iguals i diferents...
ei, dic jo, eh?
:)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo, insisteixo

Date Monday, April 20th 2009, 11:17 AM

Cal respectar tots els possicionaments, és clar. Però imaginat una escola on cada alumne prengués un posicionament diferent respecte del menjar i respecte del que sigui.

Jo crec que la solució ha de ser que mengi fora de l'escola o que s'adapti, igual que el que hauria de fer el musulmà o el catòlic al que li serveixen carn quan no toca o el jueu que li serveixen no sé que...

Es com si es digués que totes les llengues que es parlen a Catalunya tenen el dret a ser oficinal. No podria ser. Però això no vol dir que els qui parlen llengues minoritàries -àrab, alemany, romanés- no tinguin dret a parlar-les; el que no han de tenir dret, crec, és que els entenguin a tot arreu.

Tens raó en que m'he equivocat tractant el teu escrit si l'objecció fos una rebequeria i no ho és. I també tens raó que la sentència és incomprensible perquè dóna més força a una religió que a una ideologia.

Però a partir d'aquí imaginat quin merder si es fa cas a tothom que vol menjar diferent, per les causes que siguin, fins i tot estrictament científiques.

Spacer

Picture
Vegana

és clar Heming...

Date Monday, April 20th 2009, 10:43 AM

perquè ara ja sabem que una cosa és el sexe i l'altra el gènere...
;)

Spacer

Picture
Hemingway

els drets dels pares i els drets dels nens

Date Monday, April 20th 2009, 10:33 AM

Una dona dóna llum a una criatura. Un veí la felicita i li pregunta:

-És nen o nena?
La mare, molt progre, li respon:

-Això ja ho decidirà quan sigui gran.

Spacer

Picture
Vegana

buenuuuuuuuuuuuuuuu...

Date Monday, April 20th 2009, 10:29 AM

B-612: menjar bollicaos o pa amb tomàquet i productes ecològics del teu entorn és una acció que reforça o anula la visió de la conquista de amèrica o del món mundial... les filles de veganes no creuen que allò que no va ser bo pels indígenes llavors sigui bo pels indígenes d'ara... digues-li bollicao o monsanto... :P

Persi: tu que tens dues criatures precioses saps veure la diferència entre una rebequeria i un posicionament al món. Aquest nen està fent un procès de posicionament que volia fer públic i demanava ajuda... i li han negat... però estic segura que, com tots els nanos que volen crèixer, creixerà... ;)

Naomi: gràcies morenassa pel teu comment. Saps? M'has fet pensar en la baralla com a forma d'injustícia... Perquè? Doncs pq el nen s'ha hagut de barallar amb la justícia i jo, durant un temps en que vaig sortir amb un "famós", més aviat m'havia de treure del damunt els xefs que em volien deixar contenta i patien per si tot estava "del meu gust sense animals"... no fos cas que l'endemà el famós fes una rajada als diaris en contra del seu restaurant que no havia tractat com cal la seva novieta vegeta... :(

En fi, nois i noies, m'heu fet pensar que sí, que en el fons tot és cosa de posar en comú i empatitzar més les unes amb les altres per ser més felices a la terra, passant de les superestructures tant artificials que ens hem muntat per fer-ho tot tant complicat...

Apa-li: salut, petons, abraçades i garrofes per totes
:)

Spacer

Picture
Yaiza

Doncs...

Date Monday, April 20th 2009, 10:08 AM

Jo crec que aquest cas no hauria pas d'haver arribat al jutjat. Hi ha una cosa que es diu " bona voluntat " i ,l'escola, la mateixa que treballa per garantir el bon creixement emocional i intelectual dels alumnes, hauria hagut d'intercedir entre la família i el càtering. Però vés a saber qui ho va embolicar tot plegat...

Spacer

Picture
Ferro

eissss

Date Monday, April 20th 2009, 9:15 AM

Aisss..Vegana, és que potser si li haguéssin posat un nap pel.....uissss, ja m'embalo.., perquè el nap és una verdura no? ho deia perquè així hagués empatitzat amb el tema i potser el man in black no hagués fet aquesta sentència...uff..ja paro, perquè jo no sé què em passa que sempre m'he de frenar...
Però vaja, tampoc vull esteriotipar, però el que sí que està clar és que al que li toca pair una sentència així, és una putada, i tal com diu el viking, una cosa és la llei (de merda) i l'altre la justícia..
Una abraçada vale?...;-)))

Spacer

Picture
naomi

vaja

Date Monday, April 20th 2009, 9:07 AM

akest cop t'he de donar la raó vegana. te els mateixos drets akests nen vegetaria ke els musulmans o qualsevol altre ke tingui conflictes ideologics amb el menjar. pero aixo li passa per ser vegetaria... als ke mengem de tot no ens cal barallar-nos pels llocs xD.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Ui, amb aiixò dels "romanços"

Date Monday, April 20th 2009, 7:43 AM

m'he passat. Perdona.

Spacer

Picture
viking

en aquest

Date Monday, April 20th 2009, 6:35 AM

cas la constitucio hispanica ampara la decisio judicial...una cosa és llei i altre justicia,pel que puc llegir,su señoria no s´ha mullat gens i ha tirat pel dret..tot i que personalment crec que moltes decisions judicials amparades per la llei han fet el ridicul mes estrepitos..la societat es mou a un ritme que el poder judicial sembla no pot atrapar..tot i aixo tinc confiança que algun dia..la justicia serà de llei i les decisions morals o ètiques tindran el seu pes i respecte,i no caldra que estigui articulat en cap codi penal,ni civil..en fi..salut i garrofes.;)

Spacer

Picture
Martolina

Sincerament

Date Monday, April 20th 2009, 6:24 AM

no ho entenc. Em treu de polleguera tot el que fa referència a les injustícies, i aquí en veig una. Per mi és el mateix, i tant, no voler menjar porc per religió que no voler menjar carn per les idees que siguin. No deixen de ser unes creences, no?
En fi, visca la justícia!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Mira, jo dels jutges n'estic fins els

Date Monday, April 20th 2009, 6:08 AM

però penso que vivim a una societat cada vegada més barroca i complicada.

Jo entenc que el menjador d'una escola no és un restaurant sinó un lloc on s'han de seguir unes regles generals perquè sinó el seu funcionament seria impossible. A partir d'aquí entenc que qui tingui criteris diferents als generals ha de fer que el seu fill mengi a casa o a un restaurant específic del criteri que tingui, que és el que haurà de fer de gran.

Pel que fa al tema dels malalts entenc que es diferent i que sí que el col.legi els hauria d'atendre ja que en aquest cas estem parlant d'una necessitat biològica indiscutible i no d'una "necessitat" ideològica.

Ara, la sentència del jutge -com molt sovint passa- la trobo incoherent. Els "romanços" ideològics o són per a tothom o no són per a ningú.

A l'escola de les meves filles, per exemple, mengen el postre abans que els plats forts. He d'exigir que amb les meves filles segueixin l'ordre tradicional perquè a casa sempre ho fem així i gastronomicament som tradicionalistes?

Spacer

Picture
B-612

mmm...

Date Monday, April 20th 2009, 5:42 AM

I no li poden donar un Bollycao (vale, amb puntes de xocolata) a cada nen de l'escola sigui quina sigui la seva orientació ético-religiosa?
:)
Entenc el teu raonament, tot i que em preocupa més com li ensenyen al nano en qüestió 'el descobriment d'Amèrica'.
Salut!

Spacer

Picture
erratica

respectant voluntats

Date Monday, April 20th 2009, 5:29 AM

Com tantes vegades la incompresible "justicia" ha tornat a apareixer. Penso que el cas de la celiaquía és diferent, però veig completament igual el cas de la religió musulmana. En un país dit laic com aquest el no menjar porc per creences religioses o no menjar carn per creences vitals per mi és el mateix.

Spacer

Picture
rdk

I si tenim en conte q...

Date Monday, April 20th 2009, 5:24 AM

...diuen q aquest pais es "laic" i "progressista" , per posar-hi flors.

Spacer

Picture
cetic

mmm depen....

Date Monday, April 20th 2009, 4:44 AM

comencem per quants votants vegetarians hi ha????

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Vegana? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Què li passa a TV3?
  Data 24/05/12 Icona 3711 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Jutges i advocats desaproven
  Data 25/04/12 Icona 1781 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Al FMI li fa por la
  Data 11/04/12 Icona 1795 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Dimitris Christoulas
  Data 05/04/12 Icona 1956 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Punt de vista dels gasejats
  Data 03/04/12 Icona 1921 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Tens dret a treballar
  Data 28/03/12 Icona 2017 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet La Vaga vista d'una
  Data 27/03/12 Icona 1767 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Españoles por el mundo
  Data 09/03/12 Icona 1559 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Ultradreta i màfia
  Data 27/02/12 Icona 1895 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Podeu signar?
  Data 23/02/12 Icona 2042 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet "Piropos"
  Data 15/02/12 Icona 2536 Data 38 comentari/s  
Spacer
Bullet Culpa de la CGT sí,
  Data 09/02/12 Icona 2220 Data 45 comentari/s  
Spacer
Bullet El Hematocrítico de
  Data 25/01/12 Icona 1901 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Mentiu a les criatures?
  Data 04/01/12 Icona 1857 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre estimar...
  Data 30/12/11 Icona 1730 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Pels Grinch
  Data 22/12/11 Icona 1723 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Els beagles rescatats!
  Data 05/12/11 Icona 2015 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Gent del barri
  Data 30/11/11 Icona 2755 Data 70 comentari/s  
Spacer
Bullet Quants esclaus treballen
  Data 28/11/11 Icona 1937 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Perdre la fe...
  Data 14/11/11 Icona 2065 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Tanca un laboratori
  Data 26/10/11 Icona 1985 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La fulminante roja
  Data 11/10/11 Icona 2046 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet ATENCIÓ PER DENUNCIAR!!!
  Data 06/10/11 Icona 2073 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Música per anar a la
  Data 05/10/11 Icona 2099 Data 31 comentari/s  
Spacer
Bullet Islam, Occidenstan i
  Data 21/09/11 Icona 2049 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre fidels, infidels
  Data 19/09/11 Icona 1891 Data 30 comentari/s  
Spacer
Bullet Signat un 11 de setembre
  Data 12/09/11 Icona 1748 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet La sang al riu
  Data 09/09/11 Icona 1984 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Bona feina
  Data 07/09/11 Icona 2091 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Tutorial per omnívors
  Data 01/09/11 Icona 2167 Data 26 comentari/s  
Spacer
Bullet Koke
  Data 29/08/11 Icona 1815 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Toma tu dios y guardatelo
  Data 21/08/11 Icona 2354 Data 35 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre l'esclavisme
  Data 15/08/11 Icona 5695 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet No somos terroristas
  Data 27/06/11 Icona 1934 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Li diuen revolució
  Data 22/06/11 Icona 1982 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulació
  Data 17/06/11 Icona 2086 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Ready to fall
  Data 03/06/11 Icona 1674 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La Sra. Perroflauta
  Data 30/05/11 Icona 1876 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet "Mochos" d'esquadra
  Data 27/05/11 Icona 1955 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet El món se’n va d’acampada
  Data 20/05/11 Icona 2036 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Brutal
  Data 18/05/11 Icona 2022 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Ramaders de merda
  Data 13/05/11 Icona 2026 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Pena de presó als pobres
  Data 08/05/11 Icona 1901 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La mirada circular
  Data 05/05/11 Icona 1757 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Verter…
  Data 06/04/11 Icona 1913 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Un escenari poc amable
  Data 30/03/11 Icona 1923 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet La política
  Data 28/03/11 Icona 1995 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Iode per tothom
  Data 17/03/11 Icona 2160 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Dius que m’estimes
  Data 28/02/11 Icona 1992 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Si cura, no interessa
  Data 03/02/11 Icona 1961 Data 3 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Maig

 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 

Abril

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer