Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

ELS PITS QUE A LA MEVA FILLA PETITA NO LI CREIXERAN

Data dimecres 4/novembre/2009 - 03:55 Icona 1208 Data 60

Tothom em diu que no ho estic fent bé, o sigui que suposo que no ho estic fent bé, però tot i així insisteixo en posar la banya una i altra vegada. La meva dona em fa mala cara, la meva filla gran no diu res – i això potser és el més significatiu, ja que ella, quan es tracta de fer-li la punyeta a sa germana gairebé sempre s’apunta- i la meva filla petita em contesta amb una ganyota i em diu que sóc un porc.

En què consisteix el greuge? El greuge consisteix en que, quan la meva filla no vol menjar –que és pràcticament cada dia perquè no li agrada gairebé res i pesa menys del que hauria de pesar – li dic que si no menja no li creixeran els pits.

Suposo que si fos un noi en comptes d’una noia li diria que si no menja no li creixerien els collons. O potser no, però jo crec que sí ( que li diria, vull dir, no que no li acabessin creixent els collons vull dir...).

Dir-li a una nena d’onze anys que si no menja no li creixeran els pits és una grolleria? Es ultrapassar els meus límits com a pare? Es fer que tingui la sensació que uns pits grans són fonamentals per a esdevenir una noia atractiva i que ser una noia atractiva es fonamental per a ser una noia que valgui la pena? Es una manifestació de masclisme?

Penso el que va escriure Joan Salvat-Papaseit: “La carn fa carn i el vi fa sang...” i em dic que el que jo li dic a la meva filla petita es si fa no fa el mateix, només que em refereixo a la carn d’una determinada part del seu cos que, a partir d’una certa edat, pot fer anar els nois de bòlit.

Penso que si algun dia les seves mestres em diuen que la nena diu que jo li dic això, em posaré vermell com un tomàquet i diré, “Jo????? Quina imaginació!!!!!!” i, per tal que no li toqui el rebre per mentidera, “ho deu haver somiat, pobreta...”



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
arare

persi,

Date Friday, November 6th 2009, 9:05 PM

k la teva filla es joveneta i és molt sesible segurament. Compte. I mentres sigui una noia sana i feliç n´hi ha prou. Sigues mes delicat. I els pits ja faran el se curs. K el mes important és la persona interior.
Ja prou complexes ens creen les modes i les botigues. I sino ves a una botiga d´adolescents i mira les talles.

Spacer

Picture
clic

ostres Persi!

Date Thursday, November 5th 2009, 11:21 AM

jajajajajajajajaj com et passes amb la teva filla, ell t'hauria de dir, papa no mengis que et creixerà la panxa i no te la veuràs :P :P

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Thursday, November 5th 2009, 6:04 AM

Si la teva filla és prou intel.ligent aquest comentari absurd el passarà per alt però és una mica perillós dir-li això a una nena ja que evidentment pot pensar que si no té uns pits grans no valdrà res, sobretot veient com els ensenyen moltes, a casa meva eren les noies que em deien: uf nena quina merda de pits tens tant petits, al contrari que amb els nois/homes amb els que he estat que els han semblat molt bonics, aqui el cervell de cadascú és clau, jo passava dels comentaris negatius i tan panxa estic però estic dacort en que amb un : no creixeràs, ja n'hi ha prou, si mai et diu : vull pasta per la silicona, no et sorprenguis!!

Spacer

Picture
stargrida

Per fi....

Date Wednesday, November 4th 2009, 7:11 PM

he entès què volia dir el meu pare quan em deia:

- Nena menja que has de fer goig!

Però sí, ell era més diplomàtic...serà que eren altres temps.

Spacer

Picture
LSalander

I SI PROBES?

Date Wednesday, November 4th 2009, 5:24 PM

AMB NO CREIXERAS I PUNT?
li estas creantun complexe, i la societat ja ens en crea PROUS!
fins als nassos d'haver de ser perfectes en tot, i que si no li creixen els pits!
que passa?,
el meu fill diu que de gran vol uns com els meus! i li vaig dir nen no en tindras aixi d'entrada... i em va dir me'n podre comprar uns i li vaig dir No, els pits no es compren.
deixala tranquila, que ja menjara quan tingui gana, ara controla si no menja perque vol ser preciosa i tenir uns pits preciosos, perque aixo voldria dir que pot haverhi algo, t'ho dic jo que soc ex. anoxèrica.

Spacer

Picture
Pitia

Bonica descripció:

Date Wednesday, November 4th 2009, 2:03 PM

"...la carn d'una determinada part del seu cos..."

Escolta, la teva filla què et va contestar?

Fins aviat

Spacer

Picture
siddharta

Tabú ?

Date Wednesday, November 4th 2009, 12:32 PM

Però bé què no és tabú parlar del famós 90/60/90 de les dones ...

Spacer

Picture
cetic

si es que....

Date Wednesday, November 4th 2009, 12:26 PM

com deia la meva besavia (i a la peli airbag el personatge del segura)...

La culpa es de los padres.....que las visten como putas....

Que tot i la aversio inicial que pot produir la frase....te mes sentit del que pot semblar a simple vista.....

Spacer

Picture
clic

hòstia santa!

Date Wednesday, November 4th 2009, 12:06 PM

que és tot això? grfrfgrr arribo tard


:s

Spacer

Picture
sarralenc

rdk

Date Wednesday, November 4th 2009, 12:05 PM

quan he escit el meu comentari no havía vist el teu.

Jo no diría res de dir "gilipolleces" a n'en Persi;
però sí estic d'acord amb tu de què hem de
tenir més empatía amb tothom i més encara
amb els fills i les persones que estimem

Spacer

Picture
sarralenc

Persi, ¡CAMPIÓ!

Date Wednesday, November 4th 2009, 11:55 AM

Aquest artícle teu, els comentaris dels "xateros/es",
i tots els diàlegs derivats del artícle, m'han fet
GAUDIR MÉS què la major part de llibres què he llegit
a la meua vida.

A més, he APRÉS molt dels coneixements exposats aquí.
Tots/es heu contribuït en més o menys grau a enriquir i
aclarar el què s'ha de fer, o "es pot fer" per entendre's entre
pares i fills.

Comparteixo l'opinió amb tots/es d'una manera o altra.
M'agradat molt el Primus, Secundus, Tertius... teus ,Persi
com els corresponents Primus, Secundus, Tertius,... de
na Vegana. En cetic, "abandona el llatí i ho fa en CATALÀ!!!!
"AVAM....PRIMER DE TOT...." i hi estic molt d'acord en lo
de "cal posar.se en el punt de vista del fill" i de
"...de pares que diuen coses desagradables i
no es posen en la pell del nen....em penso que gairabe tots.... "

Què els homes ens fixem i ens atraiguin els pits, el culet de les dones,
o les dues coses, és senzill. És el què "SALTA A LA VISTA"
El cervell i les qualitats i valors intelectuals i/o morals es van
"descobrin" amb el tracte.

El "posible trasllat" de pits a culet com atracció "prioritària"
(controversia Persi vs cavall_fo)jo l'atribueixo (potser erròneament)
a què avui les dones amb bons culets "se n'asseguren" de què
es notin, portant uns pantalonets ben cenyits què els fan més
desitjables què si fossin al descovert! Mira què jo mai em
fixava en tants culets com ara, això què ja no tinc res a fer!

Sid, tens molta raó!
"....a certs homes no els creix ...? perquè diguin què la naturalesa és sàvia "
i a més és tabú!. Em sembla què hi ha molt de "complexes" amb això
entre els homes. Quants n'hi ha què compleixen la dita
castellana de " Dime de qué alardeas y te diré de que careces"

D'acord bertran, les "modelos" amb aquells cosos esquifits,
crec què són més per "lluir" la roba què exhibeixen,
què no pas per fer més atractiva a la persona.

erratica, m'agrada què després de expressar la teva
contrarietat al què ha dit en Persi, i diguis:
"feia dies i dies que un blog no m'irritava com aquest..."
acabis els teus comentaris més dolçament, amb un:
"...que tota l'agresivitat la canalitzo quan escric,
en el fons soc un trosset de pa.... ;)"
Et crec!

monica, bonic relat i bona conclusió:
"Sovint ens oblidem que tot el que diem a un fill,
ni és el que ell vol escoltar de nosaltres, i que sovint,
queda molt lluny del que necessiten sentir, saber, escoltar."

GRÀCIES A TOTS I TOTES! UNA ABRAÇADA

Spacer

Picture
rdk

collons

Date Wednesday, November 4th 2009, 11:04 AM

Ta filla esta sana???
Menga equilibradament???
Deixat de tetas i gilipolleces, jo en tinc una de 16 mai a menjat gaire però sempre ha estat sana i primament forta, ara fot unes peres força grans i li fan mes nosa q servei.
Crec q el q pot ser valid per un "iaio" mascle no ho es gaira per una preadolescent femella, sigues mes empatic!!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Mònica

Date Wednesday, November 4th 2009, 10:24 AM

Moltes gràcies. Mira que ets dolça, dolça...

Spacer

Picture
monica

Escolta-la

Date Wednesday, November 4th 2009, 9:09 AM

T´explicaré una situació que tot just es va donar ahir entre la meva filla i jo...
Ella- Mama, no vull anar a piscina.
Jo- Per què?
Ella- Per què no vull anar-hi, ja faig moltes coses durant la setmana i no tinc temps per a mi!!!
Jo- Això no és cert! vas cada dia al parc, fas pintura, i piscina. coses que tu vas voler fer. A l´únic lloc on no has decidit anar és a classe d´anglès!
I disposada a continuar amb el meu discurs, em va fer un tomb el cor. Vaig deixar de parlar, i em vaig apropar a ella...
JO- Vine, seu aquí al meu costat. Què tens? Què t'amoïna?
Va començar a plorar no amb desconsolació, ni ràbia, estava trista...
ELLA- Mama, no coneixeré a ningú, nens nous, un profe nou... jo ja vaig bé en anglès. Per què m'heu apuntat?
Aleshores em vaig sentir tan inútil, tan creguda en el meu paper de mare responsable davant de nena tossuda, que vaig oblidar que abans de tot soc persona i ella també.
No va voler menjar, només volia estar abraçada a mi, només volia sentir, en mi, la seguretat que en aquell moment no era capaç de trobar en ella mateixa.
La vaig deixar que s'estigués a casa, que anés recuperant les ganes de menjar, de riure, d'entendre que en els moments que jo li faci falta hi sóc.
Demà anirà a classe d'anglès, m'ha dit que tenia raó. Jo dubto que la tingui per haver-la apuntat.
Abans d'anar a dormir li vaig demanar perdo.

Sovint ens oblidem que tot el que diem a un fill, ni és el que ell vol escoltar de nosaltres, i que sovint, queda molt lluny del que necessiten sentir, saber, escoltar.

Dubto que ella que ella el dia de demà respecti o es faci respectar per uns pits "grans" o uns "collons rodons". Ajuda-la i fes-li veure, com s´estimar i com es respectar a ella mateixa.

Un petó i ànims...

Spacer

Picture
Vegana

Persi,

Date Wednesday, November 4th 2009, 8:49 AM

per mi la anormalitat és més normal del que pot semblar habitualment... no és un terme que usi pejorativament ja que socialment em relaciono amb persones que ronden més la anormalitat que la norma, igual que et diria que una de les extraordinàries anormalitats que em caracteritza és superar l’actuació de la nena de L’Exorcista quan m’enfado.
Ara bé, també t’he de dir que només una persona m’ha vist enfadada així, pel que és una anormalitat que difícilment podràs veure i, per tant, considerar admirable.
;)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana, fada

Date Wednesday, November 4th 2009, 7:56 AM

Saps que l'última cosa que jo faria és anomenar-te anormal en sentit pejoriatiu. Saps que cada dia aprenc coses de tu i que em sembles una gran persona. Al final, crec, tots som més o menys normals i anormals, com a pertanyents a la humanitat i com a indivdus. En fi, que en tot cas les teves anormalitats són admirables.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Beltran

Date Wednesday, November 4th 2009, 7:51 AM

amb el premi que dona el xat prometo que NO compraré uns sostenidors per a la meva filla.

Spacer

Picture
bertran

coi

Date Wednesday, November 4th 2009, 7:46 AM

poques entrades als blocs tenen tants comentaris, aviat serà entre els 10 primers per nombre de comentaris. I son 71 lectures i ara 43 comentaris, se'n pot obtenir una ratio dificilment superable.

Spacer

Picture
Vegana

Persi,

Date Wednesday, November 4th 2009, 7:03 AM

Serà que jo em relaciono individualment amb les persones, i els grups només m’interessen per a liar-la, i no parlo pas de cap orgia sexual sinó de les altres. A mi les multituds ensinistrades i els estàndards socialitaris més aviat em semblen ramats i idees insuportables, serà pq a mi, el que em diuen que és atractiu, em provoca generalment indiferència, i que m’és molt difícil diferenciar les persones pel seu aspecte. Però sé que això no és normal i ho accepto com altres anormalitats meves.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Erràtica

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:52 AM

Gràcies.

Et prometo que quan estigui a punt de dir-li que si no menja no li creixeran els pits em mossegaré la llengua fins a fer-me sang...

Spacer

Picture
erratica

apaaa persiiii

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:49 AM

no dramatitzis, mala persona noooo, mira l'estona de divertimento colectiu que ens estas proporcionant....
i que vol dir que sort que no ets aprop meu? eh? que tota l'agresivitat la canalitzo quan escric, en el fons soc un trosset de pa.... ;)
i que t'agradin les dones no es groller ni masclista, son els plantejament i les expressions que se'n desprenen....

Spacer

Picture
TomasM-Porta

VEGANA

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:46 AM

Jo em tinc per una persona tolerant i oberta. Això no vol dir que de tant en tant no em foti de peus a l'orinal com avui ha quedat demostrat abastament. O sigui que a mi em sembla bé que a tothom li agradi el que vulgui i s'ho munti com vulgui o pugui.

Però això no vol dir que, si fas una enquesta als mascles, sobre què es el que troben atractiu de les senyores hi hauria un estandart general i, al revés, suposo que també.

Que l'important són els individus? D'acord però és que em sembla que jo mai no m'he posicionat contra els drets individuals en general i encara menys contra els drets a gaudir en concret, no?

Spacer

Picture
siddharta

Persi

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:44 AM

jo ja t'ho vaig dir tot això ... però em sembla que estaves pendent d'altres coses ... :P

Spacer

Picture
siddharta

perillós ???

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:41 AM

hahahahahahaha

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Erràtica

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:41 AM

BUFFF, sort que no sóc a prop teu avui... I el pitjor del cas és que jo no tinc la sensació d'haver estat mai groller -i pensa que m'hi miro molt-.

Però a veure, que m'agradi el cos de les dones es groller, a banda de masclista?

A veure, Poe no en té la culpa de tot això...Potser he digerit malament EUREKA.

Escolta, que m'estàs fent sentir mala persona i tot...

Spacer

Picture
erratica

pfffff

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:39 AM

cavall saps que ets un tiu sumament perillós.....

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:38 AM

Siddharta, he dit "tirar-se" pq parlar de la mida d'una part del cos de qui sigui per a atraure l'altre sembla anar fixada a un únic objectiu i no a formar-la com a persona.

Persi, testades en animals vol dir que han usat tot tipus de bitxos: gats, conills, gossos, micos... per decidir que, p.ex, si ingerim el xampú hauriem de tragar-ne tants litres per a morir. Com si cap animal no humà tingués la intenció d'empassar-se un xampú o un tint del cabell per a suicidar-se o per a fer-se una irritació a la pell, als ulls o a l'estomac.

Spacer

Picture
cavallfort

erràtica...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:35 AM

lo dels genolls no ho he entès...q ens demanes algo, o t´hi poses així sense més....???
:-)

Spacer

Picture
bertran

hmmmm

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:33 AM

estic d'acord en que parlar del seu cos a una adolescent és molt delicat donat que està patint canvis molt grans i dia a dia s'hi ha d'enfrontar. La idea de dir-li que el seu cos és fantastic per reforçar la seva autoestima està molt bé.

Pel que fa a que no mengi, també penso que és delicat i també opino que, segons com estigui, hauria d'anar al metge. Cal que no s'acomplexi i cal cuidar la seva salut.

Pel que fa a l'estereotip actual super-mega-esquifit penso que es pot rebatre dient que és una moda passatgera, igual que a la prehistòria les representacions de les Venus eren més aviat amples. També cal dir que hi ha homes amb preferències de tota mena, però la que predomina és la que si té una certa quantitat de greix, molt més rodoneta que la moda actual. Pot semblar groller, però miro de ser pràctic, crec que tenim un clar exemple en els 'pernils' de les dones que miren de despertar més instints reproductius, com les que fan pelicules X!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

VEGANA

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:32 AM

què vol dir "testades en animals"?

Spacer

Picture
Vegana

però com podeu pensar!!!

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:32 AM

que el que us agrada a vosaltes és "la norma"o "lo normal"???? teniu un problema de pensar-vos que sou el centre del món i el que em mola a mi és el que ha de molar a totcristo o és que no heu sortit de casa i heu vist interaccions entre gent de tota mena que no canviaria el seu gust pel vostre ni per cap altre???? Modes???? Però que viviu dins dels anuncis de televisió i les pelis o què us passa????

Spacer

Picture
erratica

nivellàs

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:31 AM

no si al final tindrà la seva gracia que un tiu que es llegeig l'infumable eureka ( amb perdó se que vaig de cap a l'infern dels intelectuals) pot ser tant i tant groller....
cetic i cavall sou com l'oliver i en hardy, l'esteso i el pajares, el martes i el trece.... no us separeu mai eh? us ho demano de genolls ( sense connotacions, cavall que ens coneixem...)

sidd, tu i jo estem estupendes amb el nostre cul els nostres pits i el nostre cervell ben mobladet.....

persi no em decebs, el que passa es que jo soc així de visceral... femista ponderada que adora l'essència masculina, independentista inconscient i radical, ecologista economicament realista.... i complicada al cap i a la fi i tot això ho solo defensar amb molta vehemencia.
Però no decepció no es la paraula ( confiant que sigui un blog ficció...)

cavall d'el bose m'agrada tot inclós el seu cervell.....

Spacer

Picture
cetic

jojojo

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:29 AM

aquest blog esta derivant amb unes delcaracions d'intencions jajaja que no veas... jajajaja....

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:29 AM

A veure quan jo parlo de la reproducció parlo de la reproducció en general i no pas de les violacions, que em sembla una situació excepcional i que, per tant, s'escapa a la regla.

Tota la resta del que dius em sembla molt sensat i en prenc nota. Una vegada més gràcies. De part meva i de la meva filla.

Spacer

Picture
siddharta

Vegana

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:29 AM

l'expressió "tirar-se" queda fatal ...

Spacer

Picture
cavallfort

hahaha persi

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:26 AM

avui m´explico fatal.....q jo sóc d cul i no de pit !!!!!!!! posava l exemple d l Aramis justament per això...
A tu t agrada la Sofia Loren ,però segurament els nanos q poden flirtejar amb la teva filla no pensen igual.

Spacer

Picture
siddharta

Cetic & Persi

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:25 AM

Ja m'ho imaginava d'ambdós ....

:o)

Spacer

Picture
cetic

cavall.....jejeje

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:24 AM

jo aixo dels frikis ara no se...pero el que se es que m'ha vingut una imatge al cap que esper.ho no torni al meu cervell.....mai mes!!!! xD

Spacer

Picture
TomasM-Porta

O sigui Cavall

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:22 AM

que entre la Sharon Stone d'Instint Bàsic i la Angela Merkel tu et quedes amb l'Angela Merkel. Bueno, està bé, éspero que siguem pocs els que ens haguéssim quedat ambla Sharon...

I Bueno, els pits de la Loren potser estan passats de moda per tu, però jo, quan els veig a les pelis, m'hi fotria de cap...

Spacer

Picture
cavallfort

cetic...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:20 AM

els freakes no vomiten....així q tranquil
:-)

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:20 AM

Rectificar sense marcar-la serà feina important.
Les dones som més selectives? Jo conec persones selectives i persones que es tiren qualsevol cosa que superi un mínim comú denominador.
Una animalista es fixa en l’individu que és el que gaudeix o pateix de la vida. Una ecologista es fixa en les espècies i en la seva supervivència. A mi que es reprodueixi una truja o una dona que és violada i per tant pateix no m’interessa gens ni mica més enllà del seu patiment per a perpetuar cap puta espècie.
Si ha de menjar més i no vol o pot fer-ho heu d’esbrinar el motiu. Que la teva estratègia sigui dir-li que li creixerà més o menys el nas o els pits és un error de base ja que la marcarà amb la visió que tindrà d’ella amb les altres. Ha d’estar sana. Això és l’únic important. La mida que faci, d’amplada llargada o profunditat és un accessori derivat de la genètica de la seva ascendència i del que faci amb el seu cos amb l’alimentació i l’exercici i la sort o dissort que tingui (com ara haver de patir una mastectomia).

Cètic: boicot a totes les merdes sexistes i testades en animals!

Spacer

Picture
cetic

.....

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:18 AM

jo estic apunt de vomitar.....cavall+aramis fuster.....:S

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Cetic, carinyo

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:18 AM

Nu se. Suposo.

Spacer

Picture
cavallfort

siddiii

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:18 AM

jo no dic q no m´agradin uns bons pits ehhh Déu me´n guard.....dic q posats a triar em fixo més amb un bon culet
Pq la Aramis Fuster té un bons pits...no??? però clar.....
:-)

Spacer

Picture
cetic

jajaja jpersi...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:15 AM

per aquesta regla de tres si fossis gay series feminista?????

Spacer

Picture
cetic

mira sidd...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:14 AM

tinguessis els pits mes preciosos del mon o semblis una taula de planxar...creume que no afectara en els meus sentiments ludicoeroticofestius vers tu...en serio....xD

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Sid, puc ser dolent, però que MOLT DOLENT?

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:14 AM

Si ser masclista es que m'agradin les senyores en cos i ànima, soc masclista, què hi vols fer?

Spacer

Picture
siddharta

pd

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:13 AM

si vinga va ara resultarà Cavall que us posarà una tia plana ... lamento ser tant radical però sou tant políticament correctes què això sembla el país dels barrufets !

Spacer

Picture
siddharta

masclisme

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:09 AM

a mi em sembla perfecte què parleu de tamanys de les dones, però em resulta sorprenent què sigui un tema TABÚ a la societat els tamanys dels homes

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:04 AM

Secundus, ja es veu que hauré de rectificar...

Tertius, les dones sou més selectives que els homes, per tant...

Quintus, com pot dir una animalista que el que una dona - o un home - siguin atractius no és important? Es la clau de volta de la perpetuació de les espècies...Que després ens anem fent grans? L'etapa de procrear -que és la biològicament més determinant després del neixement i la mort- ja ha passat. No em surtis ara amb una teoria especista ( es diu així, tu...).

Sextus, no m'he explicat bé: és clar que l'afecta que no mengi. Per això el pediatra li diu que ha de menjar més. Jo volia dir que, a l'hora d'intentar convèncer-la, es més fàcil relacionar el mal que patirà per no menjar amb la grandària dels pits que no pas amb la del cervell.

NO SÉ, PERO EM SEMBLA QUE M'HE POSAT EN UN EMBOLIC AVUI, DEMÀ PARLARÉ DEL MILLET...

EI I LA PRIMERA COSA QUE FARÉ QUAN ARRIVI A CASA ES DEMANAR-LI PERDÓ I PROMETRE-LI QUE NO LI DIRÉ MAI MÉS RES... ( PARE, DEIXA-HO, ESTAR, ES QUE MAI N'ENSOPEGUES NI UNA...)

Spacer

Picture
cavallfort

erratica..

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:02 AM

o no m´has entès bé, o no m´he expressat clar. Jo, que sóc una mica excessiu, mai he set tant groller com (diu) el Persi, amb el meu estimadíssim fill (...)
Suposo q ho dius pel comentari del pit o culet....feia broma. Però és cert ehh, abans es valoraba més la voluptuositat del pitram i ara és valora (jo tb) més un bon culet. Diga´m artificial i superfluo.....
I no em vingueu amb la falta d profunditat i d superficialitat ehh. Sols parlem d físic en to distés.
Un altre cosa; q t agradi un bon culet, o un rostre bonic, o una boca perfecte (i sobretot reconeixe-ho) no et fa un idiota artificial. El reconeixement físic no ve d´ara.
Per cert erràtica....a tu t agrada el Miguel Bosé pel seu cervell????
:-)

Spacer

Picture
cetic

uhm...

Date Wednesday, November 4th 2009, 6:02 AM

avam....primer de tot el que diu la vegana....cal posar.se en el punt de vista del fill i deixar de ser deus pels nostres nens....que no ho som i quant avans ho sapiguen millor per tots...

Segon que el tema de la alimentacio no s'arregla amb presions sexistes...o de si t'ho menges et donare un caramel (o una caixa de condons, o un gram de farlopa...el que sigui....)

Tercera..persi si aixo ha estat un error greu jo soc maria la cantaora.....el pitjors errors possiblement no som capaços d'explicar-los aqui ni d'acceptar-los alegrement...aixi que per començar abans del linxament mes autocritica...que de pares que diuen coses desagradables i no es posen en la pell del nen....em penso que gairabe tots....

I una altre cosa...el llenguatge entre adult (sigui qui sigui) i el nen crec que es qüestio de la relacio personal que hi hagi...aixi jo li puc dir capullu al meu fill sempre que s'entengui la part emocional que es fa servir al dir la paraula o el comentari....

A mig sopar amb tota la family junta pot ser un comentari com un altre a una familia italiana de pelicula o pot ser una sentencia de mort a la taula del marques de casaseva.....

Ah..i potser us sona a masclisme els comentaris de tetes persians i culs cavallistics...i ho son....pero apart de algun coment reboton en el tema...quantes de vosaltres compreu el suavitzant de la tia bona aquella????

al super es pot fer molta feina politica i social.....(per presio economica claro esta...com si no en aquet mon....)

Spacer

Picture
Vegana

Persi,

Date Wednesday, November 4th 2009, 5:48 AM

Primus, se't pressuposa.

Secundus, tens dret a equivocar-te, és clar, i a rectificar si fas mal amb això a algú que estimes, també.

Tertius, les dones podem atraure a homes a dones i a altres especimens. El que atrau o deixa d'atraure a altres, de nosaltres, és personal i intransferible a no ser que siguem tant idiotes de pensar que existeix un únic patró universal (els negres quan van veure la Judit Mascó li van dir: però tu ets guapa? Si sembles un porc! (pel color de la pell).

Quartus, a 11 anys encara vas al pediatra???? però fins quan considerem nenes a les persones???? Si està apunt de tenir edat legal per avortar!!!!

Quintus, trobar una dona atractiva físicament no és insultar-la, fer-li creure que això és important és oblidar que el físic canvia i que el que t'agrada a tu potser a ella no. I que el que importa és sentir-se i estar sana i a gust amb el teu cos.

Sextus, si el menjar no l'afecta, i potser sí la mida dels seus pits, potser que deixem de jugar a parlar-ne, en públic i en privat, i que li feu veure que té els pits més bonics que pot tenir. I que si els té petits, no patirà de l'esquena.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Octavius i provocador

Date Wednesday, November 4th 2009, 5:38 AM

Com s'explica l'actitud antieròtica d'algunes dones quan, arreu van lluint cuixes, escots, etc...? I que consti que jo estic a favor de la inteligència i de la bellesa, de la sensualitat i de la raonabilitat, que no només no em semblen contradictòries sinó que, sovint, crec que van agafadetes de la ma.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Bandera blanca ( o no ).

Date Wednesday, November 4th 2009, 5:26 AM

Primus, jo m'estimo molt la meva filla.

Secundus, jo tinc dret a equivocar-me.

Tertius, que les dones són persones és una evidència, però que d'aquestes persones ens atreu el seu cos - a banda del seu cervell, és clar - em sembla un principi bàsic de la biologia.

Quartus, el pediatra li diu a la meva filla que hauria de menjar força més del que menja i, per tant, aquí ella té un problema.

Quintus, trobar una dona atractiva físicament no és insultar-la, és admirar una part del seu jo.

Sextus, el cervell de la meva filla no cal que creixi gaire perquè el té més ben amoblat que jo. I, per tant, ella sap perfectament que això del menjar no l'afecta; el tema dels pits és més discutible o, si més no, menys clar.

Septimus, Erràtica no t'irritis amb mi, errare humanum est i jo sóc humà, a vegades, humà, massa humà i tot. En tot cas sento haver-te decebut...

Spacer

Picture
siddharta

per la mateixa regla de tres

Date Wednesday, November 4th 2009, 5:12 AM

a certs homes no els creix ...? perquè diguin què la naturalesa és sàvia xd ...

Spacer

Picture
Vegana

Canviar un patró,

Date Wednesday, November 4th 2009, 4:58 AM

per un altre és un patronatge igual d'estúpid. La filla del Persi no serà un cul o unes tetes, és una persona, que agradarà físicament a algunes i alguns i no a d'altres i això és fantàstic pq sinó tindria un bon embolic i no hi hauria cap criteri al món per decidir per nosaltres mateix@s que és el que ens agrada.
No ha de seguir cap patró que no sigui el seu propi.
I les tàctiques han de respectar les persones sobre les quals les dirigim, els fills no són propietats, són persones.
O la gent pot acabar penjada pel coll del llum del menjador, i ara digueu-me radical, però és el que jo vaig veure quan treballava en un gabinet de psicologia per culpa de patrons i estratègies malparidament egoistes i estúpides.

Spacer

Picture
erratica

cavall

Date Wednesday, November 4th 2009, 4:55 AM

comentari igual o més sexista que el del persi...
que us passa als tius!!!!
anirem bé el dia que el que es valori no siguin un bons pits o un bon culet si no un bon crani ben amobladet!
Quan es valora un tiu per tenir un bon culet o uns bons pits, ni tant sols se us valora per tenir una bona......
I incentivar als fills es un camí difícil hi ha mètodes de tot tipus però no tots lícits independentment dels resultats...
feia dies i dies que un blog no m'irritava com aquest...

Spacer

Picture
cavallfort

a mi

Date Wednesday, November 4th 2009, 4:50 AM

el q em sorpren, és q la teva filla encara et parli, i la teva senyora no vagi a Andorra a canviar de marit....:-)
En qualsevol cas, el model Sofia Loren és passat d moda. Ara té més èxit un bon culet que uns bons pits....i això normalment passa per no menjar massa.
Dit això, cadascú té les seves tàctiques per incentivar als fills. I d vegades, algunes tàctiques raríssimes obtenent bons resultats....

Spacer

Picture
erratica

no seria millor dir-li

Date Wednesday, November 4th 2009, 4:42 AM

que si no menja no li creixerà el cervell???

Trobo que es totalment contraproduent inculcar a una nena la necessitat de tenir uns pits grans com fonament del seu futur. Llavors ens queixem de la societat que tenim, del culte excessiu al cos i de la deixadesa de l'esperit.

Hi ha gent a la que se li presuposa un nivell cultural i per tant sobte molt que utilitzi aquestes estrategies per aconseguir que el seu fill/a mengi

I el que entenc encara menys, si el que expliques es cert, ( sempre penso quan parles tant obertament de les teves situacions qüotidianes familiars, que el que fas es ficció) el que entenc molt menys encara, es que la teva dona no es planti i directament no et faci mala cara si no que et posi un ultimatum. Jo no ho permetria.

Ara que pensant en la teva filla, una nena segurment inteligent d'onze anys, segur que pensa que ximplet que és el pare.... que vagi dient... ella ja sap prou de biologia com per saber que si menja molt el que li creixerà és el cul i no els pits.....

Spacer

Picture
Vegana

De bon rollo,

Date Wednesday, November 4th 2009, 4:37 AM

però seriosament.
Si té problemes amb l'alimentació (i no és des de sempre) heu d'esbrinar què li passa i no fer-la avergonyir o que es pensi que el seu cos no és el que hauria de ser (pq el seu cos és perfecte i és fantàstic i el que cal és que estigui sa).
Normalment els problemes a partir de certa edat amb l'alimentació tenen a veure amb una relació "especial" amb la mare, i poden derivar en conductes com l'anorexia o la bulimia patrocinades per patrons estúpids que ens creiem que hem d'adoptar com a propis.
No l'acorraleu amb expressions que a la resta del món ens poden semblar divertides i "despertadores de la seva gana" però que a ella la poden fer sentir en negatiu, i escolteu-la quan parli i quan no ho faci.
;)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3611 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1813 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1777 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1792 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1723 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1794 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1851 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1877 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1786 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1760 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1823 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1706 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1780 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1834 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1823 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1806 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1776 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1761 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1892 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1796 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1829 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1753 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1795 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1852 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1809 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1730 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÒ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1750 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1840 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1788 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1687 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1835 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1770 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1910 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1718 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1820 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1868 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1788 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1743 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1720 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1812 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1729 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1757 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1791 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1826 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA DERC
  Data 10/12/15 Icona 1898 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ttol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1800 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1804 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1790 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALG ENTN EL QUE EST
  Data 22/11/15 Icona 1889 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1656 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Maig

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Abril

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer